آیا اکستنشن باعث ریزش موها می شود؟

تاثیر زیادی nبر روی کمر درد فعلی بیمار دارد. خواب خوب می تواند آن را کاهش داده و خواب بد می تواند باعث درد و کلافگی شما در طول روز بعد شود. در بعضی موارد حادتر این احتمال وجود دارد که به خاطر الگوی لازم است دو بار بعد از عمل ویزیت شوند (۳ ماه بعد از عمل و ۹ ماه بعد از عمل ) .البته ویزیت هاnی بعد از عمل رایگان است و موجب آسودگی خاطر و قدردانی بیماران می شود . پیگیری منظم بیماران تا حصول نتیجه

بد دهان، گلودرد، nخستگی و بی حالی، احساس پُری گوش دکترکرمانپور:علی الظاهرعلایمی که بزرگترهارا گرفتار می کند با کودکان تفاوت هایی دارد؟دکترسهرابی:تا حدی؛ گرفتگی دائمی بینی وسرفه بیش از۷روز از علائم سینوزیت در کودکان است، تب خفیف، ترشح چرکی از بینی، بوی بد دهان، یاحتی تورم خفیف اطراف چشم، احتمالا درکودکان تایید کننده سینوزیت است؛ افراد مسن بیشتر از ترشح پشت حلق واحتقان، احساس فشار مبهم روی صورت صاف کردن گلو وسرفه صبحگاهی شاکی هستند ‘ ‘علایم سینوزیت حاد در کودکان:• n علایم در کودکان کمتر اختصاصی است،گرفتگی دائمی بینی و سرفه که بیش از ۷ روز به طول می انجامد.• ترشح چرکی بینی، بوی بد دهان، تب خفیف و تورم خفیف اطراف چشم احتمالا نشان دهده سینوزیت است.• درد یک یافته شایع در سینوزیت کودکان نیست ‘ ‘دکترسهرابی: ببین دکتر جان باید بپذیریم که اینها علت نیستند، بلکه فقط شرایط را مناسب کرده وخطر ابتلا به سینوزیت را افزایش می دهند؛ عفونت های ویروسی دیگر، حساسیت های خاص وآلرژی، آلاینده های هوا، انحراف بینی، nشناکردن، وجودپولیپ های بینی ویا تومورهای بینی ویا حتی اعمال دندانپزشکی روی فک فوقانی سلامت پوست و بدن ضرورت غیر قابل انکاری دارد. استفاده از کرم‌های مرطوب کننده همزمان با نوشیدن آب کافی nدر فواصل افطار و سحر، روش مکملی برای حفط سلامت پوست است. در صورت عدم رعایت این موضوع، کم آبی در پوست و بدن تنها با جذب آب فراوان رفع می‌شود ‘ ‘استفاده از کرم‌های مرطوب کننده استاندارد، باعث ایجاد طراوت و نشاط در پوست‌های خشک می‌شود ‘ ‘«براساس آخرین یافته‌ها و تحقیقات علمی، روزه داری اسلامی موجب کاهش استرس و اضطراب در بین افراد می‌شود ‘ ‘روزه داری اسلامی همان روزه داری صحیح و اصولی است و با روزه داری برای ترس از عسر و حرج و روزه داری برای رژیم nلاغری متفاوت است ‘ ‘روزه داری نباید موجب پرخوری به هنگام سحر و تغییرات بی نظمی در خواب شود و در صورت رعایت این مسایل، روزه داری صحیح به کاهش استرس‌ها منجر می‌شود ‘ ‘پژوهش‌های علمی نشان می‌دهد در طول ماه مبارک رمضان کاهش کامل و صد درصدی خودکشی‌ها و کاهش نسبی جرایم عمومی مانند جرایم راهنمایی و رانندگی و جرایم خاص می‌شود ‘ ‘غذاهای سحر روزه داران باید کم حجم و خواب آن‌ها نیز متناسب باشد و روزه داران از خوابیدن پس از خوردن سحری اجتناب کنند ‘ ‘روزه دارد كه به شما كمك می‌كنند خواب بهتری داشته باشید. ماهی آزاد حاوی چربی‌های سالمی است كه اسید دوكوزاهگزائنوئیك یا DHA نامیده می‌شوند و می‌توانند سطح هورمون تنظیم كننده خواب موسوم به ملاتونین را افزایش دهند. از سوی nدیگر، نخود فرنگی یا سایر حبوبات مواد غذایی غنی از ویتامین‌های گروه ب شامل B6، B12 و فولیك اسید هستند كه تمام آنها به تنظیم چرخه‌های خواب در بدن كمك می‌كنند و ماده شیمیایی آرام كننده موسوم به سروتونین را تولید می‌كنند. در واقع در بسیاری از مطالعات نشان داده شده است كه تقویت ذخایر ویتامین‌های گروه ب در بدن به رفع بی‌خوابی در افراد كمك می‌كند.از سوی دیگر محققان تاكید دارند كه ماست منبع خوب و غنی از كلسیم و منیزیم است كه هر دوی این مواد معدنی برای nحمایت از پروسه خواب حائز اهمیت هستند و با همدیگر به شما كمك می‌كنند كه سریعتر به خواب بروید و زمان مرحله خواب عمیق شما را طولانی‌تر می‌كند. كمبود این دو ماده معدنی مهم در بدن منجر به انقباضات ماهیچه‌ای، افزایش سطح استرس و بدتر شدن كیفیت خواب می‌شود.همچنین تحقیقات نشان می‌دهد كه اسفناج با برگهای سبز و تیره رنگی كه دارد منبع بسیار کنند، انرژی کافی برای انجام تمام فعالیت های فکری و جسمی شان در طول روز دارند. کسانی که عادت به خوردن صبحانه ندارند، دچار اختلال در کارکرد طبیعی بدن می شوند و قدرت کافی برای انجام کارهای فکری و حتی جسمی به خصوص در ساعت های اولیه صبح ندارند. از طرف دیگر، این افراد به علت نرسیدن قند خون کافی به مغزشان در ساعت های اولیه روز دچار گرسنگی و اشتهای کاذب می شوند. این اشتهای کاذب می تواند آنها را به nسمت مصرف خوراکی های چرب، شیرین و پرکالری بکشاند و همین مساله باعث چاق شدن، ابتلا به کبد چرب و عوارض ناشی از این ناراحتی ها خواهد شد ‘ ‘در حالت عادی، خوردن ۳ وعده غذای اصلی همراه ۲ میان وعده، به تمام افراد سالم توصیه می شود. نتایج مطالعه های مختلف نشان می دهد که مصرف ۵ وعده میوه و سبزی در طول روز، خطر ابتلا به انواع سرطان ها از جمله سرطان های دستگاه گوارش را تا حد قابل?قبولی کاهش می دهد. پس اگر تا امروز اهل خوردن میوه ها و سبزی ها نبوده اید، بهتر nاست سبزی ها را در کنار وعده های اصلی غذایی و میوه ها را هم در میان وعده هایتان جای دهید ‘ ‘روشهای