اصول مراقبت از پوست در هوای آلوده

۱۰۰۰ ميلي گرم در روز ) و ويتامين دي (۸۰۰ تا ۴۰۰ واحد در روز )، پرهيز از مصرف الكل و سيگار ، غذاهاي پرنمك و رژيم پر پروتئين، جايگزين كردن نوشابه هاي طبيعي ( آبميوه ، دوغ، nانواع شربت ها ) به جاي منیزیوم و یا همان نمک اپسوم به همراه چند قطره روغن کرچک در آن بریزید . البته اضافه کردن روغن ضروری نیست و می nتوانید آن را حذف کنید ‘ ‘پاهایتان را در لگن بگذارید و و بین ۵ تا ۲۵ دقیقه صبر کنید .

نخاعیچرخش های نخاعی باعث می شود که میزان مواد سمی که در سیستم عصبی آزاد می شود را کاهش دهد که همین اثر ارام بخشی دارد. زمانی که شما در وضعیتی قرار دارید که پای خود را دراز کرده اید، به آرامی به سمت راست بروید نگه دارید در حالیکه ۵ نفس عمیق nمی کشید و سپس به سمت چپ خم شوید و این پروسه را تکرار کنید ‘ ‘ابتدا شما باید غذاهایی را که به آسانی هضم می شوند را در بین وعده های غذایی تان میل کنید و سپس به سمت غذاهای پیچیده تر بروید. به یک اتوبان فکر کنید، اگر که ماشین هایی که سرعت کم دارند در جلو باشند، ماشین های با سرعت زیاد را در پشت خود نگه می دارند و همین باعث ترافیک می شود. دقیقا همین کار برای غذای شما اتفاق می افتد. غذاهایی که سریعا هضم می شوند را ابتدا بخورید و سخت تر ها را نگه دارید nتا در نیمه دوم وعده غذایی تان بخورید. در زیر توالی زمانی برای گروه های مختلف غذایی آورده شده است ‘ ‘آنفلوانزا نوعي بيماري ويروسي واگيردار است كه بي‌توجهي به رعايت اصول بهداشتي در آن، مي‌تواند در مدتي كوتاه ابتلاي افراد زيادي را به دنبال داشته باشد ‘ ‘ويروس آنفلوانزا مي‌تواند در هنگام سرفه يا عطسه و حتي روست.مطالعه ي ديگري نيز نشان داد كه تزريق داخل وريدي nايمونوگلوبولين(I.V.I.G) پس از اولين علائم ام اس احتمال بروز حالات پيشرفته ي اين : n بهداشتیعموماً استفاده از