التهاب لثه

بايد فورا” به آن رسيدگی شود ‘ ‘خير، هيچ ارتباطی بين اندازه nو علائم سنگ کلیه وجود ندارد ‘ ‘معمولا” سنگ کلیه وقتی می خواهد دفع بشود، درد ايجاد می کند و وقتی جايش ثابت شد، درد از بين می رود، به عبارتی هوا سردتر شده، سرماخوردگی و گرفتگی صدا هم بیشتر می شود. اگرچه همه گرفتگی های صدا و اختلال ها یا التهاب های تارهای صوتی ناشی از سرماخوردگی نیست ‘ ‘امتحان یک یا چند راه پی آمده برای بهبود گرفتگی تارها

نگهبان در ابتدای آن بصورت واکنشی بوجود خواهد آمد .درمان فیشر :درمان های فیشر عبارتند از n:1- درمان داروئیدرمان با بوتاکسدرمان با جراحی۴-درمان با کرمها وانواع روشهای داروئی در فیشر های مزمن بی تاثیر و صرفاً باعث مختصری تسکین خواهند شد که این مسئله خود باعث دیر مراجعه کردن بیمار و مزمن تر و پر عارضه تر شدن وضعیت بیمار خواهد شد.درمان های پزشکی فیشر( شقاق ) :۱-درمان با بوتاکس در عضله اسفنکتر داخلی مقعد که بطور کاملاً سرپائی انجام می گیرد، باعث رفع اسپاسم (اسپاسم اسفنکتر داخلی یا بعبارت دیگر ، تنگ شدن و انقباض شدید عضله و کانال مقعدی ، nاصلی ترین عامل بهبود نیافتن فیشر یا همان شقاق میباشد زیرا این انقباض مقعدی باعث قطع خونرسانی به محل زخم شقاق میشود) و بهبود خونرسانی و ترمیم زخم فیشر بطور اساسی خواهد شد و تاثیرو موفقیت درمانی این روش با اقدامات تکمیلی به ۱۰۰% میرسد .و این بهترین روش درمان سرپایی و غیر جراحی است که هیچگونه عوارض جراحی را ندارد. در روش جراحی جهت رفع اسپاسم بخشی از عضله اسفنکتر داخلی مقعد بایستی بریده شود ( اسفنکتروتومی ) که همین مسئله خود باعث ۳۰-۱۰% عوارضی همچون nبی احساس دست مى‏دهد که نکند دیوانه شده باشد. اشخاصی که مبتلا به وسواس هستند اعتماد به نفس ندارند و خود را موجودی بی ارزش و ناچیز می شمارند. ولی چون نمی توانند افکار وسواس را دور اندازند. بیشتر احساس مقاومت می کنند. اینگونه افراد معمولا بسیار تکامل جو می باشند. لیستی از علائم و مقیاس های درجه بندی در nاینجا آورده شده است که برای تشخیص اختلالات روانی وسواس فکری عملی کمک خواهد کرد. ولی هیچ لیستی کلی نمی تواند چنین کاری انجام دهد، شما باید با پزشک خود یا یک روانشناس مشورت کنید تا اطمینان یابید. اختلالات دیگر از جمله افسردگی و اضطراب می توانند تا حدودی مشکلات مشابهی را با عث شود.پس اگر شما بعضی ازاین علائم را دارا هستید،حتما بدان معنی نیست که بیماری شما اختلال روانی وسواس فکری -عملی است ‘ ‘ الف) روانپزشکى:اگر رفتار و یا عمل وسواسى شدید شود نیاز nبه متخصص روانى و درمانگرى است که در این زمینه اقدام کند. کسى که تعلیمات تخصصى و تحصیلى‏اش در روان پزشکى او به او اجازه مى‏دهد که براى شناخت ریشه بیمارى و درمان بیمار اقدام نماید. علاوه بر اینکه در زمینه ریشه‏یابى‏ها کار و تلاش کرده و دائما در رابطه نیستند هم آرام می‌شوند ‘ ‘کاهش هورمون‌های تنش‌زادر شرایط تنش‌زا، دستگاه عصبی بدن تحت تاثیر تغییرات هورمونی قرار می‌گیرد و بدن را برای جنگ و گریز آماده می‌کند. در درازمدت، تکرار چنین پاسخ‌هایی به سلامت جسمی آسیب می‌رساند، در حالی‌که آنچه بتواند باعث کاهش هورمون‌های تنش‌زا شود، به nسلامت جسمی کمک می‌کند ‘ ‘بهبود عملکرد دستگاه ایمنیتنش باعث تضعیف دستگاه ایمنی می‌شود و شما را مستعد ابتلا به بیماری‌ها می‌کند؛ بنابراین، خنده که کاهش تنش و در نتیجه تقویت دستگاه ایمنی را در پی دارد، بسیار مفید است ‘ ‘پژوهشگران میزان عملکرد دستگاه ایمنی را در چند نفر، قبل و بعد از تماشای یک فیلم کمدی بررسی کرده‌اند. نتایج حاکی از آن بود که میزان عملکرد پس از نمایش فیلم، سطح بالاتری داشت. همچنین تحقیقات نشان داده افراد شوخ‌طبع به بیماری‌های کمتری nمبتلا می‌شوند یا این‌که مدت ابتلا در آنها کوتاه‌تر است ‘ ‘در این خصوص تحقیقات گسترده‌ای در زمینه ایمیونوگلوبولین‌ها، بویژه ایمیونوگلوبولین نوع A و تاثیر خنده و شوخی در افزایش میزان آنها در خون انجام شده است. بعلاوه، خنده و شوخی نه تنها در افزایش میزان سلول‌های نوع B باشد ‘ ‘خوردن غذاهای سالم به این معنا است که افراد وزن کمتری داشته باشند تا زندگی سالم داشته باشند . چاقی یکی از عوامل مهم در خستگی است ‘ ‘خواب کافیاغلب مردم خواب ناکافی دارند . اگر شما از دسته افرادی هستید که در طول روز احساس خستگی می کنید باید از خوردن کافئین قبل از خواب خودداری کنید . سعی کنید اتاق خواب به nاندازه کافی آرام و ساکت باشد تا بتوانید به راحتی استراحت کنید و بخوابید ‘ ‘ورزشبرای ورزش کردن باید حداقل سه ساعت قبل از خواب ورزش کرده باشید . اگر شما این تصور را دارید که ورزش کردن باعث خسته تر شدن شما می شود باید به این نکته توجه داشته باشید افراد کم تحرک اگر ورزش کنند بسیار زودتر از افراد ورزشکار خسته می شوند .نکته حائز اهمیت این است که هرچه قدر ورزش کنید کمتر احساس خستگی می کنید و پر انرژی تر می شوید ‘ ‘ورزش کردن را از همین ماه شروع کنید ، nدر سه تا شش ماه پیشرفت قابل توجهی در انرژی خود پیدا می کنید و کمتر احساس خستگی می کنیداگر با اصلاح رژیم غذایی و تنظیم خواب و قرار دادن ورزش در برنامه روزانه ، خستگی شما از بین نرفت ، باید با پزشک برای احتمال وجود اختلالاتی از قبیل