تب و تشنج

شکستگی نشود ولی با وارد آمدن ضربه در زیر nغضروف خون ریزی ایجاد شود و این خونریزی در صورتی‌که به موقع تشخیص داده نشود و درمان نگردد باعث انسداد راه تنفسی، از بین رفتن لایه مخاطی و تغییر شکل ظاهری اندازه کافی ‘ ‘کم شدن آب بدن ( خشکی بدن )، که بدان nمعنی است که بدن شما مایع بیش از حد از دست داده است ‘ ‘اسهال ‘ ‘خستگی عضلانی ‘ ‘آسیب عصب ‘ ‘آرتروز.بیماری پارکینسون.مشکلات متابولیک مانند بیماری

‘ ‘اگر سبزه هستيد…بيش از نيمي از ۳۰ ميليون زن آمريکايي که ريزش موي قابل مشاهده در سرشان را تجربه کرده‌اند، سبزه هستند. اين نشان مي‌دهد که بايد ارتباطي بين رنگ پوست و ريزش موي بانوان وجود داشته باشد. محققان nمي‌گويند فوليکول‌هاي مو در بانوان سبزه، ضخيم‌تر از فوليکول‌هاي مو در زناني با موهاي بلوند يا قرمز است.پس وقتي فوليکول مو در اين افراد مي‌ميرد، اين افراد احساس مي‌کنند سرشان خالي‌تر از افراد ديگر شده است که به همان ميزان موهايشان را از دست داده‌اند. بد نيست بدانيد کمبود آهن باعث مي‌شود شما ريزش مو را شديدتر تجربه کنيد. توصيه مي‌شود آهن لازم را به بدنتان برسانيد. ۱۸ ميلي‌گرم آهن براي شما عالي است ‘ ‘اين ميزان آهن را مي‌توانيد با ميل‌کردن روزانه يک nفنجان<بلغور دوسر به بدنتان برسانيد. اگر شما پوست سبزه‌اي داريد بايد بيش از ديگران مراقب سلامت کبدتان باشيد. مصرف ويتامين C مي‌تواند کبد شما را در برابر آسيب محافظت کند. ۷۵ ميلي‌گرم ويتامين C براي شما کافي است. مي‌توانيد اين ميزان ويتامين C را با مصرف نصف فنجان فلفل قرمز يا يک پرتقال متوسط به دست بياوريد. مصرف اين موادغذايي طبيعي کبد ، تحریک کننده ی گرسنگی است ، تولید کند ‘ ‘به خاطر این تغییرات فیزیولوژیکی وقتی کم بخوابید بیش از حد می خورید و غذایی که انتخاب می کنید احتمالاً ارزش غذایی نداشته یا منبع انرژی خوب nو ماندگاری نیست ‘ ‘فردی که خسته باشد به خصوص به قند و دیگر کربوهیدراتهای ساده تمایل دارد که شاید به این دلیل باشد که بدن به دنبال چیزی است که سریع گرسنگی را برطرف کند ضمن اینکه کمبود خواب باعث می شود کنترل خود را از دست بدهید و یک شیرینی را به جای تکه های هویج انتخاب کنید ‘ ‘ناکافی بودن خواب می تواند شما را نسبت به کسانی که خوب استراحت می کنند درمقابل عفونت حساس تر کند ‘ ‘در یک مطالعه محققان به یک سری داوطلب سالم ، ویروس سرما تزریق کردند ، nآنهایی که هفته ی قبل کمتر از ۷ ساعت در یک شب خوابیدند ، ۳ برابر آنهایی که ۸ ساعت یا بیشتر خوابیدند علائم سرماخوردگی را داشتند ‘ ‘در مطالعه ای دیگر ، فردی که چند شب فقط ۴ ساعت خوابیده بود ایمنی کمتری در مقابل واکسن آنفلوآنزا نسبت به کسی که بین ۵/۷ و ۵/۸ ساعت خوابیده بود ، داشت ‘ ‘آیا آهنگ های غمگین شما را به گریه می اندازد ؟ سعی کنید زودتر به رختخواب بروید . خود افزايش مي‏‌يابد كه در نهايت مي‌‏تواند علائم را بدتر كند.درباره‌ی داروها از پزشك خود سؤال كنيددكتر شما ممكن است داروهايي جهت كاهش اسيد معده و بهبود كار سيستم گوارشي به شما توصيه كند. هم‌چنين داروهايي را كه GERD شما را بدتر مي‏‌كند، به‌صورت ليستي در اختيارتان بگذارد تا حتي‌الامكان از مصرف آنها پرهيز كنيد. به‌هرحال nدرهنگام مصرف هر داروي جديد حتماً با پزشك خود مشورت كنيد.عمل جراحي در بعضي از موارد GERD ممكن است به تغيير عادات زندگي و يا دارو جواب ندهد در اين صورت جراحي ممكن است ضروري باشد.مخصوصا زمانیکه فتق دهانه مری معده وجود دارد. هدف از عمل جراحی اصلاح اشکال ایجاد شده در دریچه‌ی تحتانی مری است. این کار از طریق لاپاروسکوپی قابل انجام است.وقتي كه غذا مي‏‌خوريد غذا از طريق لوله‌‏اي كه مري ناميده مي‏‌شود به معده منتقل مي‏‌گردد. در انتهاي تحتاني مري حلقه nعضلاني به نام اسفنكتر تحتاني مري وجود دارد. اين حلقه مانند دريچه يك طرفه عمل مي‏‌كند و به غذا اجازه مي‌‏دهد تا به معده وارد شود، ولي از برگشت آن به مري جلوگيري مي‏‌كند. ناکارآمدی این دریچه باعث پس زدن اسید معده به مری می‌شود. برای تقویت براساس طرح‌های منطقی استدلال کنید ‘ ‘افزایش توان برای کسب nزمانسازماندهی امور، فعالیت‌های غیر مفید و از دست رفتن زمان را رفع می‌کند، در نتیجه فرد زمان بیشتری در اختیار خواهد داشت. برای دستیابی به سازماندهی مفید، انجام وظایف با رعایت نظم و بنابر کارکردها ضروری است. از سوی دیگر تشخیص اولویت‌ها نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تمرین جالبی برای افزایش توان سازماندهی توصیه می‌شود، برای این تمرین باید محله‌ای را که برایتان آشناست، در ذهنتان تصور کنید و مکان‌های مختلف مانند، خانه‌ها و مغازه‌ها را جابه‌جا nکرده و به بهترین شکل ممکن سازماندهی کنید. این تمرین به شما اجازه می‌دهد تا در محل کارتان بتوانید امور را سازماندهی کنید و زمان کافی داشته باشید، به این ترتیب ذهن‌تان با آرامش بیشتر به فعالیت می‌پردازد ‘ ‘توانایی‌های مغزی‌تان را بشناسیدمتنوع یاد بگیرید. یاد گرفتن نکات جدید، بدون اینکه نورون‌های مغزی را خسته کند، به حفظ شدن فعالیت‌های ذهنی منتهی می‌شود.این تمرین به مغزتان کمک خواهد کرد که همیشه با نشاط آماده یاد گرفتن بیشتر بماند. برای اینکه نکات nجدیدی یاد بگیرید، هر روز چند دقیقه را