تشنج

تحمل مواد غذايي مانند عدم تحمل لاكتوز (قند شير) و فروكتوز (قند ميوه‌ها) نیز از علل دیگرنفخ معده است ‘ ‘- هضم مواد غذايي توليد كننده گاز نیز از دیگر علل نفخ معده یا شکم است ‘ ‘-نوشيدني‌هاي گازدار را است. زغال اخته، کلم بروکلی، فلفل سبز، کیوی، توت فرنگی و گوجه فرنگی گزینه های خوبی برای این ویتامین می باشند ‘ ‘عصبانی هستید؟این حالت خود را با پتاسیم از بین ببرید. پتاسیم، الکترولیتی است که به کاهش

بوتاکس در موارد شدید دندان‌قروچه می‌تواند تا حد بسیار زیادی مؤثر باشد ‘ ‘کم خونی ناشی از فقر آهن یکی از مهمترین انواع کم خونی تغذیه‌ای در دختران و زنان محسوب می‌شود. کم خونی وضعیتی است که در آن تعداد گلبول های قرمز و یا مقدار هموگلوبین موجود در خون کاهش یافته و تبادل اکسیژن و دی اکسید کربن بین خون و سلول ها دچار اختلال می شود. از nعلل ایجادکننده کم خونی می توان کمبودهای تغذیه ای، خونریزی، ناهنجاری های ژنتیکی، بیماری های مزمن و یا مسمومیت های دارویی را نام برد ‘ ‘کم خونی ناشی از فقر آهن یکی از مهمترین نوع کم خونی تغذیه ای در دختران و زنان محسوب می شود. اگر پس از استراحت کافی برای فعالیت های عادی انرژی ندارید و خسته می شوید، ممکن است به کم خونی مبتلا شده باشید. ابتلا به کم خونی می تواند از عوامل اصلی بروز مشکلات روحی روانی باشد. پس موارد زیر را مطالعه کنید ‘ ‘علل کم nخونیمصرف کم آهن:پیروی کردن از رژیم غذایی فاقد آهن می تواند علت ابتلا به کم خونی باشد.آهنی که در گیاهان و مکمل های دارویی وجود دارد به اندازه آهن موجود در گوشت قرمز نیست. بیماری های گوارشی یا جراحی بای پس معده می توانند مي‌كردند عوامل پاتولوژيك بيماري‌زا را از بدنش خارج كنند. به اين ترتيب رفته‌رفته nبا پيدا كردن نقاط بيشتر روي بدن اين علم وسعت بيشتري پيدا كرد. امروزه طب سوزني در بيشتر كشورهاي آسياي شرقي به عنوان يك روش درمان اصلي كاربرد دارد، حتي در كشورهاي اروپايي و آمريكايي طب سوزني به منظور درمان بيماري‌ها زير نظر متخصصان انجام مي‌شود. از نظر طب مرسومي چين يا T.C.Mبيماري‌ها در بدن با ۲ فاكتور پاتولوژيك خارجي و پاتولوژيك داخلي ظاهر مي‌شوند ‘ ‘هر دو فاكتور با آسيب رساندن به اعضاي داخلي بدن مي‌توانند موجب صدمه به اعضاي و ارگان‌هاي مختلف nشوند. فاكتور پاتولوژيك خارجي مانند باد سرد، رطوبت يا باد گرم كه جزو عوامل آب وهوايي هستند و عواملي مانند استفاده از غذاهاي پرچرب، الكل و پرخوري نمونه‌هايي از عوامل پاتولوژيك خارجي به حساب مي‌آيند و مي‌توانند باعث بيماري و صدمه به ارگان‌ها شوند ‘ ‘از فاكتورهاي پاتولوژيك داخلي مي‌توان به ترس ناگهاني، ناراحتي و اندوه، شادي بيش از حد، رفتارهاي ماليخوليايي، اضطراب و هيجانات زياد اشاره كرد. اين عوامل مي‌توانند سبب بيماري و آسيب به اعضاي مختلف مثل كبد، nقلب، كليه، طحال، مي شود كه سدها يي انتخا بي بين سلول ها مي باشند. در كليه، غشاي پايه گلومرول، فرآورده ها ي دفعي را به ادرار nفيلتر مي كند درحاليكه مولكولها ي مفيد را در جريان خون نگه مي دارد ‘ ‘در سندرم آلپورت، كلاژن غير طبيعي اين عملكرد فيلتراسيون را مختل مي كند و منجر به از دست رفتن پروتئينها و گلبولها ي قرمز خون به ادرار مي گردد. عارضه خون در ادرار(هماچوري) يك علامت عمومي در همه ي انواع AS مي باشد. در گوش، كلاژن غير طبيعي در ناحيه حلزو ني منجر به ناشنوايي پيشرونده مي شود كه ابتدا توانايي شنيدن صداها ي بلند از دست مي رود. همچنين كلاژن غير طبيعي مي تواند روي عدسي چشم nنیز تاثير بگذارد. در حال حاضر نارسا يي كليوي ناشي ازAS ، به وسيله ي دياليز يا براي برخي افراد با پيوندكليوي درمان مي شود. با اين وجود ژن درماني ممكن است يك روز درماني براي AS را با جايگزين كردن ژن COL4A5 معيوب فراهم آورد ‘ ‘ما به چهار دلیل عمده می توانیم دچار خستگی چشم شویم: اختلال انکساری اصلاح نشده یا عینک قدیمی یا نادرست؛ اختلال در لایه اشکی چشم و خشکی آن؛ وقتی اختلالات بالانس عضلات چشم؛ اختلالات تطابقی و پیرچشمی ‘ ‘یک چشم خوب چشمی برود. محققان می‌گویند کمتر از پنج ساعت خوابیدن در شب، شکم را بزرگ می‌کند اما اگر بین هفت تا ۹ ساعت در شبانه‌روز بخوابید میزان این هورمون در بدن‌تان به تعادل می‌رسد و تناسب اندام‌تان حفظ می‌شود. گذشته از این محققان می‌گویند تنها خواب به اندازه نیست که تناسب اندام شما را حفظ می‌کند بلکه nسحرخیز بودن هم در این مورد نقش دارد. پس شب زنده‌دار نباشید و به قیمت خوابیدن در میانه‌روز، میزان خواب‌تان را به کمتر از ۷ ساعت نرسانید ‘ ‘کم پروتئین می‌خورید؟مصرف به اندازه پروتئین، بدنی زیبا و عضلانی را به شما هدیه می‌کند اما وقتی کمتر از نیاز بدن‌تان پروتئین می‌خورید، به احتمال بیشتری اشتهای کاذب پیدا می‌کنید. پروتئین به شما کمک می‌کند اشتهای‌تان را کنترل کنید و به وضعیت هورمون‌های‌تان سروسامان دهید. محققان می‌گویند خوردن غذاهای پروتئینی باعث nمی‌شود زمان طولانی‌تری احساس سیری کنید و کمتر به خوردن میان‌وعده و هله‌هوله تمایل پیدا کنید. پس سعی کنید در هر وعده غذایی‌تان ۲۰ تا ۲۵ گرم پروتئین بگنجانید تا شکم‌تان هر روز بزرگ‌تر نشود ‘ ‘سودا می‌خورید؟شاید سودا یا آب گازدار نوشیدنی پرطرفداری باشد و از آنجا