تیروئیدیت هاشیماتو

nافتادگي پلك سن خاصي ندارد و در هر زمان كه افتادگي پلك مشخص شد، فرد بايد عمل جراحي انجام دهد. بيشتر مراجعان براي جراحي پلك بين ۴۰ تا ۷۰ سال دارند ولي اين عمل تابع سن نيست، بلكه ممكن است اين بيماري نیست، بلکه با خاراندن و انتقال انگل به زیر ناخن، شرایط مهاجرت آن را به سایر نقاط بدن خود و سایر افراد خانواده از طریق تماس مستقیم (دست دادن)، لباس، لحاف، پتو و… مهیا می کنیم و شاید به همین علت باشد

در سراسر جهان توسط درمانگران یومی هوتراپی درمان می شود بدون آن که بیمار نیازی به عمل جراحی داشته باشد البته گاهی شرایطی در بدن وجود دارد که امکان درمان با یومی هوتراپی برای بیمار میسر نیست. در این حالت بیمار باید حتما به متخصص مربوطه مراجعه کرده و شیوه های دیگر درمان را تجربه کند ‘ ‘درمانگران یومی هوتراپی پیش از nارائه خدمات و تکنیک های خود به بیماران هشدار می دهند که افراد مبتلا به سرطان یا بیماران هموفیلی، واریس های شدید یا افرادی که سکته قلبی را تجربه کرده اند در گروه افرادی هستند که نباید از تکنیک های ماساژدرمانی و یومی هوتراپی استفاده کنند زیرا ممکن است ماساژ و تکنیک ها موجب حرکت لخته کوچکی در عروق خونی این افراد شده و عوارض و خطراتی را برای این افراد به وجود آورند یا در بیماران مبتلا به سرطان خون یا توده های سرطانی نیز به همین شکل است. ارائه یک nتکنیک یداوی در محلی نامناسب ممکن است، منجر به گرم شدن محل تومور یا توده سرطانی و سرایت آن به دیگر بافت ها یا سلول های بدن شود. به طور کلی بهتر است پیش از دریافت هر نوع تکنیک یداوی یا ماساژ به این نکات توجه شود و سابقه این بیماری ها در تامین پروتئین حیوانی است ‘ ‘کلسیم عنصر اصلی در ترکیب استخوان بوده و بدون حضور مقدار مناسب آن در رژیم غذایی، رسیدن به بالاترین ظرفیت وراثت طول استخوانی میسر نیست. همچنین لبنیات و کلم و مرکبات از منابع اصلی و توصیه شده این عنصر هستند. البته برای ترشح nهورمون‌های موثر در رشد و ساخت بستر استخوانی و در کنار آن عضلات، بدن به ویتامین‌ها و عناصر دیگری مانند روی، منیزیم، آهن و فلوئور نیاز دارد که رعایت یک الگوی صحیح تغذیه‌ای، اساسی‌ترین عامل در رشد طولی استخوان‌هاست ‘ ‘همان‌قدر که خواب خوب و مناسب بر رشد مناسب جسم و قد تاثیرگذار است، خواب نامنظم، شب‌بیداری و خوابیدن تا دیروقت روز با ایجاد اختلال در روند ترشح هورمون رشد می‌تواند مانع از رشد واقعی قد در نوجوانان شود ‘ ‘استراحت خوب است یا تحرک؟هم ورزش nکنید و هم بخوابید!اگر اهل ورزش هستید و دوست دارید حرکات ورزشی متناسب با افزایش قد انجام دهید، خوب است بدانید انجام حرکات ورزشی و کششی مثل یوگا، بارفیکس و امثال آنها هم می‌تواند تا حدودی به رشد استخوانی کمک کند. البته رعایت ریتم مناسب خواب هم یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر رشد طولی استخوان‌هاست، ‘درباره روش‌های جدیدتر مانند لیزر یا پی‌آرکی توضیح nدهید.این روش عیوب انکساری چشم را به طور دائم حل می‌کند. البته به سن، ضخامت قرنیه و تغییرات ایجاد شده در طول زمان بستگی دارد. اینجاست که باید پزشک با توجه به موارد گفته شده راه‌های پیشنهادی ارائه کند تا بیمار روشی را برگزیند، زیرا همه بیماران قادر نیستند از عینک استفاده کنند و حتی همه افراد را نمی‌توان لیزر کرد. البته لیزر روش خوبی محسوب می‌شود و نسبت به دیگر اعمال جراحی، کم‌خطرتر است ‘ ‘لیزر و پی‌آرکی چه فرقی با هم دارند؟اساس کار، استفاده از nلیزر است. قرنیه تقریبا ضخامتی معادل ۵۵۰ میکرون دارد (حدود نیم میلی‌متر). هنگام لیزیک یک فلپ از قرنیه را بلند و لیزر می‌کنیم و سپس قرنیه را به محل اصلی خود برمی‌گردانیم. بیمار بسرعت مرخص و فردای عمل نیز ویزیت می‌شود و خیلی زود فعالیت اجتماعی‌اش را از سر می‌گیرد، اما در پی‌آرکی، دیگر فلپ برداشته نمی‌شود و بعد از برداشتن اپیتلیوم، روی سطح قرنیه چشم لیزر می‌شود. البته بیماران سه تا پنج روز احساس درد دارند، ولی پس از آن بهبود می‌یابند ‘ ‘کدام ‌یک از nاین دو روش بر دیگری ارجحیت دارد؟روش اول، دیگر ضربان نبض آنها پایین‌تر از حد معمول است ۲ برابر بیش از این احتمال در سایر زنان است. به شما توصیه می‌کنیم حتما یک تست ورزش‌ بدهید. (۲۰ دقیقه پیاده‌روی تند یا دو)**و شمارش نبض خود را ۱۵ ثانیه بعد از متوقف کردن فعالیت داشته باشید. عدد به دست آمده به علاوه ۴ تعداد ضربان قلب شما را نشان می‌دهد. بعد ۲ دقیقه استراحت کنید و مجددا شمارش نبض خود را داشته باشید و آن nرا با ۴ جمع کنید. عدد به دست آمده دوم را از عدد اول کم کرده و اگر عدد جدید کمتر از ۵۵ بود، با پزشک خود تماس بگیرید ‘ ‘۶) اگر مبتلا به دیابت هستید، مراقب پاها‌یتان باشید:پاهای افراد مبتلا به دیابت معمولا دچار خشکی، پوسته‌پوسته شدن، زخم و عفونت می‌شود.از آنجا که احساس درد در این افراد کمتر است، لازم است بیشتر مراقب پاهای خود باشند و روزانه به آنها نگاهی انداخته و آنها را چک کنند ‘ ‘۷) به طور مرتب فشار خون خودتان چک کنید:متخصصان پیشنهاد می‌کنند از n۱۸ سالگی به کمک دستگاه‌های سنجش فشارخون خانگی فشارخون خود را اندازه بگیرید. این باعث می‌شود سریعا متوجه افزایش فشارخون خود بشوید و به پزشک مراجعه کنید ‘ ‘۹) شانه سرتان را هر روز صبح نگاه