خطرات کاشت مژه جدی است.

به نام مینا پوشیده می‌شود. وظیفه این بافت سخت، حفاظت از ساختمان‌های زیرین است. اگر مینا آسیب ببیند، دیگر لایه‌های دندانی هم صدمه خواهد دید بنابراین به مراقبت کافی نیاز دارد. مینا خود به‌خود ترمیم انواع دیگری از تومورهای این nناحیه هم وجود دارند که با توجه به ماهیت پر از عروق خود ممکن است به صورت وزوز ضربان‌دار (احساس ضربان قلب در گوش)، سردرد و سرگیجه و حتی فلج عصب صورت بروز پیدا کنند ‘ ‘مصرف

توانید شیوه پاسخگویی خود را تغییر دهید. ورزش کردن در حد متعادل نیز یکی از موثرترین شیوه ها برای کاهش استرس است و پیاده روی می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد. هنگامی که پیاده روی می کنید، حرکت بازوها به جلو و عقب باعث آزاد و رها شدن عضلات گردن و شانه ها می شود ‘ ‘غذا خوردن مرتب و متعادل در طول روز موجب می شود، قند خون شما در سطحی مناسب کنترل شود. با همین کار ساده از بروز nسردردهای ناشی از گرسنگی اجتناب کرده اید ‘ ‘هرگونه سردرد جدیدی که شدید باشد یا بیش از چند روز طول بکشد به درمان توسط پزشک نیاز دارد. علاوه بر این، اگر الگوی سردردهای شما تغییر پیدا کرد، باز هم باید با پزشک مشورت کنید. همچنین هر وقت سردرد با تب، گیجی، فلج عضلات یا مشکلات گردن همراه است سریع به پزشک مراجعه کنید ‘ ‘۱- تکرر ادرار مانع انجام عادي کار، مسافرت يا خواب مي شود ‘ ‘۲- تکرر ادرار با احساس نياز به دفع ادرار همراه است ‘ ‘۳- درد و سوزش با تکرر nادرار همراه است ‘ ‘مواد محرک کليه و تحريک کننده هاي مثانه علل شايع تکرر ادرار هستند و در صدر همه آنها کافئين و الکل قرار دارد، زيرا اينها مدرهاي طبيعي هستند و باعث (چین‌های بدن) نظیر گردن، کشاله ران، زیر بغل و پشت زانو را خنک نگه داشت ‘ ‘غلظت خون فرد گرمازده افزایش می‌یابد؛ بنابراین خون‌رسانی به قلب و مغز دچار اختلال می‌شود. در این شرایط بالا نگه داشتن پاها توصیه می‌شود ‘ ‘چنانچه فرد گرمازده هوشیار است، می‌توان مایعات خنک را به وی خوراند و برای جبران نمک از nدست رفته، یک قاشق چای‌خوری نمک به یک لیتر آب (معادل ۴ لیوان) اضافه کرد و در صورت امکان به این محلول اندکی مواد شیرین افزود ‘ ‘در صورت عدم توانایی نوشیدن مایعات توسط فرد گرمازده انتقال وی به یک مرکز درمانی الزامی است. برای افراد گرمازده استراحت ۲۴ ساعته توصیه می‌شود ‘ ‘پوشیدن لباس‌های گشاد نخی و پنبه‌ای نازک و با رنگ روشن که امکان تبادل هوا در آنها وجود دارد، توصیه می شود. بدین ترتیب با تبخیر مناسب عرق از سطح پوست و خنک نگه داشتن بدن، از بروز nگرمازدگی جلوگیری می‌شود ‘ ‘در هوای گرم از خوردن غذای چرب و سنگین خودداری شود ‘ ‘افرادی که ناچار به انجام فعالیت‌های ورزشی در هوای گرم هستند، باید برای سازگاری بدن از نرمش‌های سبک آغاز کنند و فعالیت‌های ورزشی سنگین را به ابتدای صبح و یا انتهای عصر عضلاني، احساس سفتي و محدوديت حركت و خستگي عمومي يا تركيبي از اينها هستند. بيماران ممكن است از درگيري عضلات بي‌اطلاع باشند و از سردرد، درد گردن، درد مفاصل و nدرد پشت و درد سياتيك در اندام شكايت داشته باشند. اين درد مي‌تواند مداوم يا دوره‌اي باشد اما غالبا دائمي، ناتوان‌كننده و محدودكننده است. در تعدادي از افراد شكايت آنها به صورت درد نيست و بايد توجه كرد در اين افراد علائم به صورت كوتاه بودن، عضلات و محدوديت حركت است. اندازه و اهميت عضله درگير توسط نقاط ماشه‌اي تاثيري بر روي درد توليد شده ندارد. گاهي اوقات دسته‌اي از عضلات كه داراي عصب‌گيري از يك عصب خاص يا اعصاب خاصي هستند امكان دارد با هم درگير nشوند مانند عضلات تراپزيوس بالا برنده اسكاپولا و اينفرااسپيناتوس( عضلات كتف) ‘ ‘طولاني شدن درد در يك عضله سبب گسترش آن به ساير عضلات نيز مي‌شود كه به اين حالت يك حالت سگمنتال مي‌گويند ‘ ‘گاهي اوقات مي‌تواند علائم ديگري مانند تعريق، تغيير در درجه حرارت پوست، اشك، ريزش ترشح بزاق، سر گيجه، عدم تعادل، زنگ زدن گوش‌ها و حتي اختلال بينايي در فرد ديده شود ‘ ‘اساس درمان سندرم ميوفاسيال از بين بردن زندگی شده و حتی در دراز مدت می تواند بیماری های مزمن مانند بیماری قلبی nعروقی و انواع سرطان را ایجاد کند. برای به حداقل رساندن عواقب ناشی از تجمع رادیکال های آزاد در بدن مصرف آنتی اکسیدان ها را در رژیم غذایی افزایش دهید. سبزیجات و میوه هایی مثل طالبی، انبه، کدو تنبل، فلفل،اسفناج، کلم و زردآلو بتاکاروتن دارند. سلنیوم را هم می توانید در غذاهای دریایی، مرغ، نان، آجیل و غلات سبوس دار پیدا کنید ‘ ‘E + C + D= ضد آلودگیچه در خانه هستید، چه در محل کار و چه پشت فرمان، از مواد غذایی مثل: کرفس، اسفناج، گوجه فرنگی، لیمو شیرین، nنارنگی، پرتقال و برگه سبز کاهو استفاده کنید که غنی از ویتامین C هستند. البته مصرف جوانه گندم، روغن های گیاهی، گردو، بادام، زیتون، جگر و سبزیجات دارای برگ سبز که منابع ویتامین E هستند را هم فراموش نکنید. به خصوص اگر شغل تان طوری است که باید بیشتر در هوای آزاد باشید؛ این ویتامین می تواند مسمومیت ناشی از آلودگی هوا را خنثی کند.منابع مناسب ویتامین D هم شیر، کره و زرده تخم مرغ هستند که باید در برنامه غذایی روزانه تان باشند ‘ ‘پکتین بخورید!مواد غذایی nکه سرشار از پکتین هستند،