روش‌های کاربردی برای سفت شدن پوست

ام.اس می‌شود ‘ ‘۲٫ هم‌محله‌ای بودن با ام.اس: هیچ می‌دانستید مکان زندگی شما ممکن است ام.اس‌خیز باشد؟! بله، درست شنیدید. یکی از دلایل ابتلا به ام.اس، مکان زندگی شماست. جالب این‌جاست که اگر فرد در جایی بهترین nزمان استفاده از چنین کرم هایی بعد از استحمام است که پوست رطوبت کافی دارد ‘ ‘آنفلوآنزای فصلی یکی دیگر از مشکلات فصل سرماست. افراد بالای ۶۵ سال و کسانی که بیماری های زمینه ای طولانی مدت مانند

کنیم از اینکه کلا چنین مساله ای را ایجاد کنیم. این صحبت ها مربوط به پیشگیری از بروز چنین مساله ای است ‘ ‘مردم ما بیشتر به دنبال هیاهوی nاین قضایا هستند و به جای اینکه نقش یک امدادرسان را بازی کنند نقش یک خبرنگار را بازی می کنند. حداقل کار مردم این است که با یک اقدام ساده و با یک شست و شو با آب معمولی می توانند جلوی ضررهای جبران ناپذیر را بگیرند. البته مشروط بر اینکه در هنگام شست و شو باید دقت شود که مواد به جاهای دیگر بدن توسط آبی که شست و شو صورت می گیرد منتقل نشود ‘ ‘سردرد ناسی از پارگی آئورتآنوریسم مغز در اثر نازک شدن دیواره شریان ها ایجاد می شود. آنوریسم اغلب در شاخه های nشریان ها تشکیل می شود زیرا آن قسمت از رگ ضعیف تر است. تعدادی از عوامل می تواند به ضعف در دیواره عروق کمک کنند و سبب افزایش خطر ابتلا به آنوریسم مغزی شود. آنوریسم مغزی در بزرگسالان بیشتر از کودکان و در زنان شایع تر از مردان می باشد. آنوریسم مغز اغلب پس از پاره شدن و تبدیل شدن به یک اورژانس پزشکی شناسایی می شود ‘ ‘با این حال، آنوریسم مغزی ممکن است در آزمون های تصویربرداری سر، برای شرایط دیگر شناسایی شود. اگر ترکیبی از این سه باشد ‘ ‘درصورتی که علت آکرومگالی تومور هیپوفیز باشد قدم nاول درمان، جراحی برای برداشتن تومور است. در برخی از موارد برداشتن تومور مشکل است و معمولاً درمان کمکی برای طبیعی شدن مقدار هورمون ها ضروری است.درصورتی که هورمون رشد بیمار بعد از عمل جراحی طبیعی نشد و یا امکان عمل جراحی در مورد بیمار وجود نداشت، از پرتودرمانی و دارو درمانی استفاده می شود ‘ ‘ممکن است اثر پرتودرمانی برای کاهش سطح هورمون رشد چند سال بعد (حتی ۱۰ تا ۲۰ سال بعد) دیده شود، بااین حال درصورتی که به هدف درمانی برسیم تأثیر پرتودرمانی دائمی nخواهد بود ‘ ‘داروهایی که برای درمان آکرومگالی در دسترس هستند اثر دائمی ندارند، اگر جراحی و پرتودرمانی سطح هورمون رشد را پایین نیاورند، ضروری است مصرف داروها تا پایان عمر ادامه یابد. هرچند در موارد نادری هم امکان قطع دارو وجود دارد ‘ ‘*** با این اطلاعات چه کنیم؟آکرومگالی یک بیماری نادر است و نیاز به مراقبت دقیق دارد. میزان زیاد هورمون رشد هم بر کیفیت و هم بر طول عمر تأثیرگذار است ‘ ‘با شروع فصل سرما و بارش اولین برف پاییزی امید به بارش‌های خوب nبرای داشتن بهاری زیبا ۲۰۰۸ میلادی توسط پژوهشگران دانشگاه دنور انجام شد، ۳۰ درصد از زنان معمولا همیشه عصبانی هستند. این در حالی است که عصبانیت یکی از فاکتورهای افزایش فشارخون، افزایش ضربان nقلب و مسبب آزادسازی هورمون استرس است که خود زمینه ساز ناراحتی های قلبی و افسردگی است ‘ ‘طبق نتایج اخیر بررسی های پژوهشگران دانشگاه پنسیلوانیا که مشروح آن در مجله نورولوژی به چاپ رسیده است افزایش چربی های دور شکم در ۴۰ سالگی می تواند احتمال ابتلا به زوال عقل را در ۷۰ سالگی افزایش دهد. در ضمن احتمال ابتلای این افراد به دیابت و ناراحتی های قلبی ۳ برابر سایر افراد با وزن متعادل است ‘ ‘اگر احساس می کنید کلسترول خون تان بالاست، به یک متخصص مراجعه کنید nتا آن را کاهش دهید. تحقیقات پژوهشگران دانشگاه میشیگان نشان داده است میزان کلسترول خون بالا در ۴۵ درصد افرادی که به پزشک مراجعه می کنند طی ۸ ماه ۱۵ درصد کاهش می یابد، پزشکان معمولا به شما توصیه می کنند روزانه ۱۰ تا ۲۵ گرم فیبر محلول در روز مصرف کنید و مواد غذایی ای مثل میوه و سبزیجات را در برنامه غذایی خود حتما قرار دهید ‘ ‘بررسی های پژوهشگران ژاپنی نشان داده افرادی که عادت به ‘محافظت از زانو در مقابل بروز برخی از دردها بسیار مشکل است، ولی می توان با رعایت چند اصل مهم احتمال صدمه به زانوها را به حداقل کاهش داد:- برای کاهش بیماری های زانو مثل (استئوآرتریت)، اگر چاق هستید، باید لاغر شوید. با لاغر شدن چه در کارهای روزمره و چه در قدم زدن، فشار nروی زانوهایتان کاهش می یابد. کاهش وزن صدمات احتمالی به رباط ها و تاندون ها را کاهش می دهد ‘ ‘- اگر به درد مزمن زانو مبتلا هستید، به شنا و یا ورزش های آبی بپردازید. وقتی بدن در آب غوطه ور می شود، از وزن بدن کاسته می شود. در نتیجه وزن بدن به زانوها فشار وارد نمی کند ‘ ‘- اگر به استخر دسترسی ندارید و یا علاقه ای به ورزش های آبی ندارید، به ورزش هایی بپردازید که باعث کشش بدن و ماهیچه ها شوند. ورزش هایی چون بسکتبال، تنیس و دویدن را کم انجام دهید. اگر nبا این گونه ورزش ها درد زانوی شما تشدید شد، حتماً آن را محدود کنید. به بدنتان توجه کنید، اگر احساس کردید برخی از حرکات ورزشی به شما صدمه وارد می کند، نوع ورزشتان را تغییر دهید ‘ ‘- خودتان را با فعالیت زیاد خسته نکنید، بلکه در اولین فرصت به استراحت بپردازید. گوش به زنگ باشید،