روش های کاشت مو

است و بیماران را تا حد زیادی از درد خلاص کرده، بیماری را تحت کنترل در می‌آورد. برخی پزشکان معتقدند، استفاده nاز سرما و گرمادرمانی می‌تواند علائم بیماری را کاهش دهد ‘ ‘کمپرس سرد، تورم و التهاب مفاصل بیشتر بیماران به دلیل مشکلات و بیماری های دیگر به پزشک مراجعه می کنند و طی آزمایش ها متوجه نارسایی کلیه می شوند ‘ ‘در آزمایش هایی که از عملکرد کلیه nانجام می شود، اگر اوره و کراتینین از حد طبیعی

اين امر بايد از سنين پايين به كودكان آموزش داده شود ‘ ‘بزاق دهان در شب به دليل عدم حركت، غليظ و اسيدي‌تر شده و ميناي دندان را خراب مي‌كند. لذا بايد صبح‌ها قبل از خوردن صبحانه حتما مسواك زد ‘ ‘بزاق دهان هم مي‌تواند تميزكننده و هم تخريب‌كننده nباشد. در زماني كه حرف مي‌زنيم و دهان باز و بسته مي‌شود بزاق حركت مي‌كند و رقيق مي‌شود كه در نتيجه قدرت تميزكنندگي دارد ‘ ‘در شب‌ها به علت بسته‌بودن دهان و ساكن‌بودن بزاق حالت اسيدي بزاق بيشتر مي‌شود و حالت تخريبي پيدا مي‌كند كه در نتيجه ميناي دندان كه سخت‌ترين بافت بدن است نرم مي‌شود و پس از آن در صورت خوردن صبحانه كه معمولا چاي شيرين در اين هنگام مصرف مي‌شود شيريني به قسمت‌هاي نرم ميناي دندان نفوذ مي‌كند و موجب تخريب آن مي‌شود ‘ ‘در صورتي كه nقبل از صبحانه مسواك‌زده شود بزاق ساكن تميز شده و ميناي دندان براي مصرف صبحانه آماده مي‌شود. اگر بخواهيم پس از مصرف صبحانه مسواك بزنيم بايد نيم ساعت از خوردن، گذشته باشد تا ميناي دندان قوام خود را به دست آورد ‘ ‘تغذيه نيز در سلامت دهان و دندان تاثير زيادي دارد و استفاده زياد از مواد قندي مي‌تواند براي دندان شایع ترین بوهایی که موجب بروز سردرد می شوند می توانیم به بوی رنگ، گرد و غبار، عطر و انواع خاصی از گل ها اشاره کنیم ‘ ‘شیوه ای که nشما موهای خود را می بندید، ممکن است تاثیر خاصی روی سر شما بگذارد. سفت بستن موها، استفاده از تل های سفت و محکم یا کلاه هایی که سر را سفت در بر می گیرند، می تواند منجر به سردرد شما شود. اگر فکر می کنید که شیوه بستن موهای شما باعث ایجاد سردرد است، موها را رها کنید و اجازه بدهید سردردتان خوب شود ‘ ‘لازم نیست بشدت کار کنید و به خودتان فشار بیاورید یا عرق کنید تا مشخص شود فشاری بر سر و عضلات گردن شما وارد شده است. خم شدن نادرست روی میز هم همان کار را nمی کند ‘ ‘فرم های متداول وضعیت نادرست بدن عبارتند از قوز کردن، استفاده از صندلی نامناسب که قسمت پایین کمر را محافظت نمی کند، خیره شدن به صفحه نمایش کامپیوتر در حالی که خیلی بالاتر یا پایین تر از صورت شما باشد و نگه داشتن گوشی تلفن بین شانه و گوش. اگر همیشه سردرد دارید، بد نیست کمی به شرایط کاری خود بیشتر دقت کنید ‘ ‘اگر شما یک وعده غذایی را از یاد ببرید یا به آن توجه نکنید، قبل از این که احساس گرسنگی کنید سردرد کالری کمتری دارند. بعضی بسکوییت ها یا کلوچه هایی که حاوی گردو هستند، حتی مافین هایی که در آنها از روغن کانولا (نوعی روغن گیاهی) nاستفاده شده است می توانند گزینه های مناسبی باشند ‘ ‘۳٫ غذای سالم. به جای اینکه مادر را برای شام بیرون ببرید و با صرف هزینه های زیاد غذاهی ناسالم و چرب تهیه کنید، برای او شامی سالم و سبک درست کنید. اگر آشپز چندان ماهری نیستید، از یک کتاب آشپزی کمک بگیرید و بعد از صرف شام همان کتاب را به مادرتان هدیه بدهید ‘ ‘۴٫ سبد سلامتی. به جای اینکه برای مادر بسته های پر از شیرینی و شکلات ببرید، سبد مخصوص خودتان را درست کنید و در داخل آن سی دی های یوگا، nایروبیک و یا هر ورزش دیگری که دوست دارد بگذارید ‘ ‘۵٫ خواب خوب. پزشکان می گویند خواب خوب و کافی خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را کاهش می دهد، همین طور به سلامت کلی بدن کمک می کند ‘ ‘برای مادرتان ملافه ها، تشک ها، بالش ها یا پتوهای خوب و راحت بخرید. حتی اگرآقا هستید و می خواهید برای همسرتان کادو بخرید، به او پیشنهاد کنید که از این به بعد وقتی او خواب است از بچه مراقبت می کنید ‘ ‘۶٫ حمایت روحی و جسمی. مطمئن باشید مادرهای تخریب شده است ‘ ‘۱- یکی افراد جوانی که معمولا از لحاظ ورزشی و تحرک بدنی فعال هستند و از درد جلوی زانو شکایت می کنند و درد آنها بیشتر موقع نشست و برخاست ایجاد می شود، به خصوص هنگامی که به کوه می روند و از کوه پاین می آیند، و یا از پله بالا و وپاین می روند، و یا هنگام نماز خواندن در نشست و برخاست از درد زانو شکایت می کنند ‘ ‘۲- دسته دوم هم افرادی هستند که در سنین nکهنسالی هستند و بیشتر تخریب غضروف مفصل زانو در این افراد است که موجب درد می شود که منجر به آرتروز می گردد.خودتان را با فعالیت زیاد خسته نکنید، بلکه در اولین فرصت به استراحت بپردازید. گوش به زنگ باشید، زیرا بیشتر صدمات بدنی زمانی اتفاق می افتد که انسان خسته است ‘ ‘چطور درد زانو را تسکین دهیم؟وقتی درد زانو به صورت مزمن در می آید زانو ورم می کند. برخی از بیماری ها باعث ورم و التهاب زانوها می شوند. صدمات زانو در ابتدا باعث ورم زانو می شود که خود سبب nصدمات بیشتر خواهد شد و این روند همچنان ادامه پیدا می کند تا به صورت مزمن درمی آید ‘ ‘با محافظت های پزشکی می توان این چرخه معیوب را شکست و صدمات آتی بافت های زانو را به حداقل رساند ‘