پروکتیت

عضلات (بی اختیاری ادرار و مدفوع) متفاوت است و بستگی به بافت عصبی درگیر شده توسط تومور دارد. تشخیص تومور به وسیله اشعه ایکس، اسکن توده استخوان، CAT ( پرتونگاری محوری) و MRI ( دیدن بافت های درونی بدن) سبب می شود سطح چشم شما با اشک آغشته شده و خشک نشود. در صورتیکه مشکل شما شدید باشد می توانید از قطره های اشک مصنوعی استفاده کنید ‘ n‘۲. مرکز مانیتور باید حدود ۱۰ تا ۲۰ سانتی متر پایین تر چشمان شما

هوا باید به صورت مرتب تمیز شوند،وگرنه ممکن است قارچ درآنها رشد کرده وخود مستعدکننده ایجاد سینوزیت باشند.دکتر کرمانپور: اعتراف می کنم که این موضوع را من هم نمی دانستم،آقای دکتر مردم همیشه از ما سئوال می کنند که چه موقع باید به پزشک مراجعه کنند یعنی چه موقع باشک به سینوزیت به پزشک مراجعه کنند ‘ ‘دکتر سهرابی: زندگی ما انسان ها در هر حال اجتماعی است و هر چقدر ما رعایت کنیم، ممکن است طرف مقابل ما رعایت نکرده و ما را هم مبتلا nکند. در هر صورت من پاسخ شما را این چنین می دهم که با رعایت برخی موارد می توان از ابتلا به سینوزیت پیشگیری و یا از عود آن جلوگیری به عمل آورد ‘ ‘• پیشگیری از ابتلا به عفونت های دستگاه تنفس فوقانی: حداقل تماس با افراد سرماخورده، شستن مرتب دست ها با آب و صابون خصوصاً قبل از غذا، پوشیدن دستکش توسط مراقبین بهداشتی.• درمان دقیق حساسیت و آلرژی: علایم حساسیت می بایست زیر نظر پزشک به بهترین نحو کنترل گردد ‘ ‘• کنترل محیطی آلرژن ها شامل:گرده های nگیاهان: در فصول مربوطه سعی نمایید پنجره های خانه و اتومبیل بسته باشد و از هوای تهویه استفاده شود. پس از فعالیت خارج خانه است خم شوید تا بند کفشتان را ببندید یا خوارباری را که خریده‌اید از روی زمین بردارید تا همین کار بظاهر ساده سبب شود الیاف ماهیچه‌های nاین ناحیه از بدن کشیده شده یا دچار پارگی یا آسیب‌دیدگی جزئی شود ‘ ‘خشکی و گرفتگی و نیز احساس درد صبحگاهی کمر ممکن است برای بسیاری از افراد درد چندان نامتعارفی نباشد؛ دردی که قاعدتا طی یکی دو هفته بهتر خواهد شد. برای خلاص شدن از شر این درد براحتی می‌توانید از دوش آب‌گرم، کمپرس گرم یا حرکات کششی بسیار ملایم کمک بگیرید ‘ ‘شاید شما هم بسیار شنیده باشید که برای خلاص شدن از شر این مشکل باید چند هفته استراحت کنید و دست به سیاه و سفید هم نزنید وگرنه این nکمر، دیگر برایتان کمر بشو نیست. اما واقعیت چیز دیگری است. در مواردی که صرفا به دلیل کارهای عادی روزمره دچار گرفتگی عضلانی کمر می‌شوید باید به مدت ۷۲ ساعت به کمرتان استراحت دهید ‘ ‘پس از آن می‌توانید آرام‌آرام فعالیت‌های سبک روزانه را آغاز کنید و البته در این حال باید با کمرتان مدارا کنید. پس از طی دوره نقاهت و رسیدن به شرایط مطلوب، دیگر باید راست و درست بایستید و بنشینید. این نخستین کاری است که می‌تواند از دهند. به بیان nدیگر یک خانم همیشه در معرض کمبود آهن است و ممکن است که با رژیم غذایی تأمین نشود. از دلایل دیگری که به فقرآهن منجر می شود، این است که اگر کسی زخمی در دستگاه گوارش داشته باشد یا معده خود را عمل کرده باشد به کم خونی مبتلا می شود. فقرآهن صرفا به معنای کم خونی نیست، آهن در داخل آنزیم های حیاتی بدن نقش کلیدی دارد. اگر روزی آهن تمام شود، علاوه بر کم خونی، ساختار اساسی بدن آسیب خواهد دید و به عملکرد مغز و عضلات و اعضای داخلی بدن آسیب وارد خواهد شد. به nهمین دلیل بعد از بلوغ توصیه شده که خانم ها از آهن تکمیلی بهره مند شوند، به این دلیل خانم های باردار نیز باید از آهن تکمیلی استفاده کنند. در واقع علت اصلی فقرآهن در افراد این است که به نسبت حجم آهنی که از دست می دهند، هرگز آهن جایگزین دریافت نکرده اند ‘ ‘balanitis التهاب پوست پوشاننده سر آلت تناسلی است. وضعیتی مشابه به نام balanoposthitis ، که سر و پوست جلویی سر آلت تناسلی ملتهب می شود. نشانه های balanitis شامل قرمزی، خارش، بثورات جلدی، درد و nترشح بدبو است ‘ ‘بالنیت اغلب در مردان و پسران که ختنه(برداشتن پوست جلویی به وسیله سیب‌زمینی پخته شده، یک موز بزرگ و ۲۳۰ میلی‌گرم شیر به دست nآورید ‘ ‘تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که بالاترین سطح خونی ویتامین c را مصرف می‌کردند دارای کمترین میزان فشارخون بودند. محققان معتقدند ویتامین C به گشاد شدن رگ‌های خونی کمک می‌کند شما می‌توانید میزان توصیه شده ویتامین C یعنی ۶۰ میلی‌گرم در روز را با خوردن انواع میوه‌ها و سبزیجات به خصوص کلم بروکلی، انواع فلفل‌ها و مرکبات تامین کنید ‘ ‘از ملاقات با افرادی که شما را دچار استرس می‌کند دوری کنید. شیوه های کنترل استرس را بیاموزید و برای کاهش استرس حتما nروزانه ورزش کنید. پیاده روی یکی از بهترین روش ها برای کنترل استرس است. آخر هفته را طوری برنامه‌ریزی کنید که با اعضای خانواده به کوه و پارک بروید ‘ ‘خوردن یک یا دو حبه سیر در روز یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای پایین آوردن فشارخون است. استفاده از سیر بسیار سریع خود را نشان می‌دهد و کاهش فشارخون اغلب بین ۱ تا ۳ ماه اتفاق می‌افتد ‘ ‘۵- غذاهایی مصرف کنید که چربی های اشباع آن کم باشد ‘ ‘۶- از مصرف زیاد نمک در پخت و پز و غذا خودداری کنید.پرهیز از غذاهای nشور ‘ ‘۸- از روغن های امگا سه به جای