چند راهکار برای زمانی که وحشتناک می‌شوید

طولانی ایستادن دردها شروع می شوند. وقتی می ایستید باید یک پا جلوتر از دیگری باشد و پای دیگر ١٥ سانتی متر بالاتر باشد تا فشار وزن تان عملا تقسیم شود. پاها را مرتب با حفظ همین ١٥ سانتی متر از زانو خم دردهای عضلانی و درد ناشی از nستون مهره های گردنی دارد ‘ ‘▪ در انتخاب بالش خود دقت و از گذاشتن بالش های بسیار نرم یا سفت زیر سرتان پرهیز کنید. ارتفاع بالش نباید زیاد باشد زیرا باعث ایجاد زاویه در

است خم شوید تا بند کفشتان را ببندید یا خوارباری را که خریده‌اید از روی زمین بردارید تا همین کار بظاهر ساده سبب شود الیاف ماهیچه‌های nاین ناحیه از بدن کشیده شده یا دچار پارگی یا آسیب‌دیدگی جزئی شود ‘ ‘خشکی و گرفتگی و نیز احساس درد صبحگاهی کمر ممکن است برای بسیاری از افراد درد چندان نامتعارفی نباشد؛ دردی که قاعدتا طی یکی دو هفته بهتر خواهد شد. برای خلاص شدن از شر این درد براحتی می‌توانید از دوش آب‌گرم، کمپرس گرم یا حرکات کششی بسیار ملایم کمک بگیرید ‘ ‘شاید شما هم بسیار شنیده باشید که برای خلاص شدن از شر این مشکل باید چند هفته استراحت کنید و دست به سیاه و سفید هم نزنید وگرنه این nکمر، دیگر برایتان کمر بشو نیست. اما واقعیت چیز دیگری است. در مواردی که صرفا به دلیل کارهای عادی روزمره دچار گرفتگی عضلانی کمر می‌شوید باید به مدت ۷۲ ساعت به کمرتان استراحت دهید ‘ ‘پس از آن می‌توانید آرام‌آرام فعالیت‌های سبک روزانه را آغاز کنید و البته در این حال باید با کمرتان مدارا کنید. پس از طی دوره نقاهت و رسیدن به شرایط مطلوب، دیگر باید راست و درست بایستید و بنشینید. این نخستین کاری است که می‌تواند از ديگران مراقب سلامت دهانتان باشيد چون ممکن است به داروي بي‌حسي دندان‌پزشکي مقاوم باشيد.درصد قابل توجهي از افرادي که موي سرخ دارند، دچار نوعي جهش در DNA سلول‌هاي بدنشان مي‌شوند که آنها nرا در برابر داروهاي بي‌حسي موضعي و بي‌هوشي عمومي مقاوم مي‌کند ‘ ‘شایع‌ترین مشکلی که در ایام آلرژی دارند، زیرا واکسن آبله مرغان دارای مقدار کمی نئومایسین می باشد ‘ ‘- افرادی که به تازگی خون، پلاسما و یا ایمنوگلوبولین دریافت کرده اند. باید http://expressimg.com/images/2014/11/01/images29.jpg