چه کسانی نیاز به جراحی زیبایی فک ندارند؟

ماساژ به عضلات صورت، عضلات پس سری، ماساژ پوست و مو علاوه بر افزایش آرامش بیمار به درمان خطوط عمیق صورت آن ها می شود کمک کرد بدون آن که بیمار خود را به روش های nطب مدرن و انواع جراحی ها بسپارد ‘ دی درمادر شیرده هم با افزایش میزان آن در شیر وی موثر است مصرف روزی دو لیوان شیر دربچه ها نیاز است در nنوجوانان این مقدار به روزی ۳ تا ۵ لیوان افزایش پیدا میکند باید کلسیم در بچه هایی که به شیر

طرف نمیشود ‘ ‘درمان برای نغوظ دائم آلت تناسلی مهم است، چون سیخ بودن چهارساعت یابیشتر به ناتوانی جنسی منجر می شود .هدف از درمان رها کردن از حالت سیخ شدن و حفظ عمل آلت تناسلی است. در اغلب موارد، درمان در برگیرنده nتخلیه خون به وسیله استفاده از نیدل که در کناره آلت قرار می گیرد می باشد. داروهایی که کمک به چروکیده شدن عروق خونی میکنند، و در نتیجه موجب کاهش جریان خون به آلت می شوند، همچنین ممکن است استفاده شوند. در موارد نادر، برای جلوگیری از صدمه دائم به آلت تناسلی جراحی ممکن است لازم باشد. درمان هر بیماری زمینه ای یا مشکل سو ء مصرف از ماده در پیشگیری از نغوظ دائم مهم است ‘ ‘بیماری peyronie” s یکی دیگر از بیماری های آلت تناسلی مردان است،این بیماری وضعیتی nاست که در آن یک پلاک یا توده سخت در آلت تناسلی شکل می گیرد. پلاک ممکن است در قسمت بالایی آلت تناسلی ( شایعتر) یا در کناره آلت تناسلی در لایه هایی که حاوی بافت سیخ شونده است شکل می گیرد.شروع پلاک معمولا به صورت ناحیه ای موضعی از التهاب و ورم است، و میتواند به فیبروز منجر شود که خاصیت ارتجاعی آلت تناسلی را در ناحیه درگیر کاهش می دهد ‘ دستان مرطوب از دستشویی خارج شوید.درعوض دستانتان را با دستمال کاغذی یا حوله خشک کنید و از تماس داشتن با دستگیره در اجتناب کنید ‘ ‘● شما از پدهای بهداشتی بزرگتر استفاده می کنید تا کمتر آن را عوض کنید▪ چرا نباید این کار را انجام دهید؟دکتر جانیس رایمر متخصص بیماری های nزنان و استاد دانشگاه لندن می گوید:استفاده از پد بهداشتی بزرگ برای کمتر تعویض کردن آن کار درستی نیست.این کار تعادل طبیعی بافتها را به هم می زند و احتمال ابتلا به برفک و عفونت را هم افزایش میدهد ‘ ‘▪ راه حل سادهدکتر رایمر می گوید:زمانی که نزدیک عادت ماهانه تان است و همچنین در روزهای پایانی عادت ماهانه تان هستید یک شلوارک با خاصیت جذب کنندگی بپوشید.هر ۳ یا ۴ ساعت در روز و هر ۸ ساعت در شب پد بهداشتی تان را عوض کنید تا خطر ابتلا به عفونت را کاهش دهد n‘ ‘● شما ایستاده غذا می خورید▪ چرا نباید این کار را کنید؟دکتر کتی موس از دانشگاه جی پی اس می گوید: هنگامی که وقت ندارید بنشینید و با عجله غذا میخورید برای دستگاه گوارشتان مضر است.قورت دادن لقمه های غذا آن هم به شکل سریع باعث گرفتگی و اسپاسم در گلو و مری می شود و منجر به سوزش معده واکنش‌ها و‌رفتارهای پنهان nکه در حالت عادی در پشت کلمات بی‌مزه عامیانه قایم شده اند را، بروز می‌دهد و‌معنای واقعی آنان‌را برای خود در می‌یابد ‘ ‘۱۸- در ادامه‌ی مورد قبل، باید ذکر کرد که در طول زمان انجام خود ارضایی، فرد شریکی‌را برای خود تصور می‌کند که این فرد برای وی شخصیت خاصی‌را دارا می‌باشد و‌به‌راحتی می‌تواند بیاموزد که در برابر افراد مختلف چگونه شخصیتی‌را دارد و‌چه رفتاری‌را در برابر آنان از نظر آقایی و‌بردگی دارا می‌باشد. تا بتواند دریابد که چه میزان، و‌تحت تاثیر nچه جور شخصیتی، و‌به چه صورت قرار می‌گیرد ‘ ‘۱۹- به‌راحتی در می‌یابند که بدون گرم شدن و‌تخلیه فوری چگونه می‌تواند آن‌ها‌را دچار ناراحتی نماید. نتیجه این می‌شود که خود‌را ملزم به برنامه ریزی برای زندگی جنسی خود می‌نمایند، که این یکی از مهم‌ترین حرکات فردی می‌باشد ‘ ‘۲۰- به‌خاطر این‌که افراد خودارضایی‌را راحت، در دسترس، بدون جواب‌گویی می‌یابند به‌راحتی می‌توانند میزان درخواست جنسی خود‌را بالا برند. بالابردن میزان درخواست جنسی، درصورت پاسخ‌گویی برای nبدن ممانعتی ایجاد نمی‌کند ‘ ‘۲۱- تنها مکان و‌محلی که می‌توانند چگونه مثانه را تقویت کنیم؟برای این کار سعی کنید کم کم مدت زمان بیشتری ادرارتان را نگه دارید.برای شروع هر ۲ ساعت یک بار ادرار کنید. به تدریج سعی کنید این مدت زمان ۲ ساعت را بیشتر کنید.اینکه چقدر این فاصلـه زمانـی را بیشتر می کنید به خودتان بستگی دارد؛ ولی باید درحدی باشد که ادرار نریزد. کم کم این فاصله را به ۳ تا ۴ ساعت برسانید. این تمرین را لازم نیست که شب ها انجام دهید. با انجام این تمرین توانایی مثانه برای نگه داشتن ادرار بیشتر می شود ‘ ‘● nچگونه عضلات کف لگن را تقویت کنیم ؟▪ تمرین اول : هربار که برای ادرار کردن به توالت می روید، چندین بار به طور ارادی، دفع ادرار را شروع و قطع کنید.▪ تمرین دوم : ناحیهٔ مقعد را سفت کنید؛ مانند حالتی که می خواهید مانع دفع مدفوع شوید و این حالت را برای مدت ۵ ثانیه حفظ نموده و بعد رها کنید. در طول انقباض نفس خود را حبس نکنید. این کار را چندین بار در طول روز انجام دهید.تکرار تمرین باید در حدی باشد که خسته نشوید. این تمرین را در حالت ایستاده ، نشسته و یا nخوابیده می توانید انجام دهید ‘ ‘▪ حالت سوم بی اختیاری ادرار :در این حالت مثانه خیلی پر شده است