کدام ضد عرق ها را نخریم؟

کردن کیف های سنگین به ستون فقرات وارد می کند با آسیبی که هنگام انجام دادن ورزش های حرفه یی و nسنگین به ستون فقرات وارد می شود برابری می کند و این زنگ خطری است برای افرادی که در طول روز با کیف دستی است ورزش‌هاي لگن را در اوايل حاملگي شروع nكنيد و تا بعد از زايمان ادامه دهيد. (در واقع اگر غير از زمان حاملگي نيز اين ورزش‌ها را انجام دهيد بسيار مفيد خواهد بود.) به خاطر داشته باشيد كه قبل از شروع

از حد بر مفاصل شما جلوگيري خواهد كرد.از جمع كردن پا زير تنه خودداري كنيد ‘ ‘* در زمان نشستن ، كف پا را صاف بر روي زمين قرار دهيد، صندلي خود را تنظيم كنيد، و در صورت نياز از يك بالشتك كوچك براي پر كردن فضاي خالي پشت كمرتان استفاده كنيد.* وقتي ايستاده ايد ، يك پا را مستقيم روي زمين و nديگري را روي يك پله ، چهار پايه و يا هر چيز مشابه ( در سطحي كمي بالاتر از پپاي ديگر قرار دهيد ).اين كار حمايت كمرتان را افزايش خواهد داد .*بهترين حالت براي