کرم ضد آفتاب به تنهایی سد سرطان پوست نمی شود!

تبدیل می‌کند و این گلوکزها منبع اصلی تأمین انرژی بدن مان هستند. عدم مصرف گلوسیدها باعث می‌شود که انرژی لازم را برای nفعالیت‌های روزانه نداشته باشید. توصیه می‌کنیم گلوسیدهای پیچیده مثل نان سبوس دار، کنید تا لوردوز کمری زیاد نشود و درد و خستگی به وجود نیاید. در بعضی مشاغل، داشتن زیرپایی الزامی است ‘ ‘چه nبخواهيم، چه نخواهيم بعضي از بيماري‌ها مختص مردان است يا بيشتر در بين اين گروه شايع است. هر

این مواقع شاید بتوان فقط حجم خال را اندکی nکاهش داد ‘ ‘چرا رنگ آنها متفاوت است؟رنگ خال نیز به منشأ آن بستگی دارد. برخی خال‌ها در نوجوانی ظاهر می‌شوند و ممکن است اندکی مو هم روی سطحشان دیده شود. این نوع خال‌ها خال بکر نام دارند. نوع دیگری از خال‌ها قرمز هستند و بعد از سی سالگی روی پوست پدیدار می‌شوند که آنژیوم نام دارند و به دلیل تغییرات عروق پوستی به شکل دانه‌های ریز توت فرنگی دیده می‌شوند ‘ ‘برخی دیگر اتیپیک هستند، یعنی از نظر فرم یا شکل‌شناسی با خال‌های خوش‌خیم فرق می‌کنند، اندازه بزرگ n(بیش از ۵ ـ ۴ میلی‌متر) حاشیه نامنظم و رنگ آمیزی غیریکنواخت دارند. این خال‌ها را باید از نظر آسیب‌شناسی بررسی کنیم، زیرا احتمال بدخیمی در این نوع زیاد است. برخی افراد به طور ارثی تعداد زیادی از این خال‌ها را روی بدنشان دارند. این گروه نیز باید همیشه تحت نظر باشند ‘ ‘شکل و ظاهر خال طبیعی را از کجا بشناسیم؟هر خالی که متقارن باشد، تغییراندازه و تغییررنگ ندهد، خوش‌خیم است. البته برخی تغییرات ممکن است دیده شود که با برداشتن یا بررسی‌ آسیب‌شناسی nمی‌توان به مشکل پی برد، اما اگر خارش، خونریزی، ایجاد زخم، بایستیدتحرک بدنی، nپیاده روی، شنا و ورزش های هوازی از عوامل بسیار تاتثیر گذار بر ساختار استخوان های بدن است ‘ ‘۱- از مصرف بیش از حد کلسیم بپرهیزیدتحقیقات نشان داده است، زنان ۱۹ تا ۵۰ ساله روزانه به ۱۰۰۰ میلی گرم کلسیم و زنان بالای ۵۰ سال به ۱۲۰۰ میلی گرم کلسیم نیاز دارند. که از این مقدار ۵۰۰ تا ۸۰۰ میلی گرم آن از طریق غذا های لبنی تامین می‌شود. و مصرف بیش از اندازه کلسیم تاثیرات منفی بر سلامت استخوان و دستگاه گوارش خواهد داشت۲- تنها به لبنبات اکتفا نکنیدپنیر، nماست، بستنی و … بسیار اسیدی هستند اما بدن ما ترجیح می‌دهد کمی قلیایی باشد. برای همین با خوردن غذاهای اسیدی بدن کلسیم را از استخوان‌ها خارج کرده و خاصیت اسیدی را تا حدی خنثی می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد، بهترین منابع کلسیم برگ‌های سبز گیاهان، کلم بروکلی، لوبیا سبز و این گونه سبزیجات هستند۳- از سویا استفاده کنیدمصرف کمتر مواد اسیدی، گوشت، شکر و نوشابه‌های گاز دار می‌تواند کلسیم بدن شما را تامین کند. سویا خواص زیادی برای شکل گیری استخوان دراد. nسویا همچنین احتمال ابتلا به سرطان در زنان را کاهش می دهد۴- پاک سازی نمک!سدیم باعث دارد و آن خونرسانی و غذارسانی بهتر به اندام‌های درونی و دیگر عضوهای درگیر با سرماخوردگی و زکام است؛ به این ترتیب افرادی که از این شیوه nاستفاده می‌کنند، به‌طور کلی در مدت زمان کمتری می‌توانند بر بیماری‌های رایج فصل پاییز غلبه کرده و از شر گلودردهای روزهای سرد پاییزی رهایی یابند ‘ ‘این هشدار را جدی بگیریدبه یاد داشته باشید که هرگز از این شیوه درمانی به عنوان یک روش قطعی و کامل برای درمان بیماری و ناراحتی‌های فصل‌های سرد به‌طور خودسرانه استفاده نکنید زیرا براساس استانداردهای موجود، این شیوه درمانی تنها شیوه‌ای است که می‌تواند به عنوان درمان کمکی مورد استفاده قرار گیرد؛ بنابراین در nصورت بروز سرماخوردگی‌هایی که بیش از ۳ روز بیمار با آن درگیر است یا با درد شدید در ناحیه گلو یا آبریزش شدید همراه است، حتما با پزشک خود تماس بگیرید و دستورات او را اجرا کرده و داروهای مورد نیازتان را مصرف کنید. سپس از این شیوه برای تقویت و بهبود روند درمانی‌تان استفاده کنید ‘ ‘هر نقطه را ۵ ثانیه فشار دهیدبرای ارائه تکنیک «فشار تک انگشتی» لازم است انگشت سبابه را روی نقاطی که روی کف دست مشخص شده پیاده کنید. قرار گرفتن در معرض نور خورشید را توصیه می کنند ‘ ‘عفونت:اگر به آنفلوآنزا یا عفونت تنفسی مبتلا هستید، احتمال حمله قلبی برای شما ۵ برابر بالاتر است ‘ ‘افسردگی:به گفته محققان ارتباط افسردگی و حمله قلبی ثابت شده است ‘ ‘بیماری لثه:افرادی که به بیماری لثه مبتلا هستند نسبت nبه افرادی که دندان سالمی دارند، ۲۵درصد بیشتر در معرض خطر بیماری قلبی قرار می گیرند.گمان برده می شود، باکتری های موجود در دهان می تواند التهاب مزمن ایجاد کند ‘ ‘دیابت:تقریباً اغلب بیماران دیابتی از مشکلاتی مانند قطع عضو یا از دست دادن بینایی نگرانند اما یکی از بزرگ ترین خطرهایی که با آن مواجهند، بیماری قلبی است ‘ ‘دیابتی ها نسبت به همسن و سال هایشان که دیابت ندارند ۲ تا ۴ برابر بیشتر در معرض مرگ ناشی از بیماری قلبی هستند. خوشبختانه تغذیه سالم و nورزش، احتمال کاهش خطر بیماری افراد دیابتی را بالا می برد ‘ ‘فشار کاری:بررسی های محققان انگلیسی در سال ۲۰۰۵ نشان می دهد، فشار کاری خطر بروز حمله قلبی را ۲۳ درصد افزایش می دهد ‘ ‘شهرنشینی:محققان آلمانی می گویند: قرار گرفتن در معرض ترافیک سنگین چه وسیله نقلیه شما خودرو باشد چه