گرفتگی عضله

گیاهان بابونه، رزماری و جینکو بیلوبا (Ginkgo biloba)، سیستم عصبی را تقویت می کنند ‘ ‘درمان در خانه- ورزش کنید.ورزش های کششی می تواند از سوزن سوزن شدن پاها جلوگیری کند. به یاد داشته باشید هیچ وقت برای کهنه شدن و فرسایش در طول زمان می باشند. به عبارت ساده تر، پوسته ی خارجی پروتز سینه، بالاخره فرسوده و نازک شده و در nبعضی موارد نیاز به خارج کردن آن میشویم وباید جایگزین دیگری در همان فضا یا فضای

بعد از بیهوشی و غش معمولاً از یک سوءتعبیر درمورد یک نوع آسیب خاص به سر ناشی می شود نوعی که موجب خونریزی مغزی می شود که موجب کما یا بدتر از آن می شود. اما این اتفاق بسیار نادر است و درمورد افرادی که دچار بیهوشی های معمولی می شوند صدق نمی کند. اگر توسط پزشک معاینه شدید و نظر او این بود که nدچار یک بیهوش یا غش عادی و خفیف بوده اید، نیازی به نگرانی نیست ‘ ‘باور ۷: آدامس تا ۷ سال در معده می ماند.بااینکه درست است که بسیاری ترکیبات موجود در آدامس مثل الاستومرها، رزین و موم قابل هضم نیستند، اما این به آن معنا نیست که تا آخر عمر در شکمتان می ماند. بیشتر آنچه می خوریم حتی چیزهایی که توصیه می شود مصرف کنیم مثل فیبر قابل هضم نیستند. اما دستگاه گوارش یک ماشین ارگانیک قوی است که هر چیزی که قادر به جذب آن نباشد، رد می کند. باوجود چسبندگی nآدامس، این ماده مستقیم از دستگاه گوارشتان رد شده از بدنتان دفع می شود ‘ ‘باور ۸: مطالعه در تاریکی یا بیش از اندازه نزدیک نشستن به تلویزیون، بینایی تان را ضعیف می کند.نور کم یا زیاد، خیره شدن به تلویزیون از فاصله نزدیک بی شک باعث می شود جشمانتان بیشتر کار کرده و نظیر چوب کبریت و خلال دندان استفاده کرد بلکه با nیک پنس نرم و تمیز یا پیچیدن یک پنبه به دور چوب کبریت و مرطوب کردن آن، می‌توان جسم را از چشم خارج کرد ‘ ‘۸)پزشک با خارج کردن جسم به وسیله قطره‌های ضدعفونی کننده (با محلول اسید بوریک، سیانور مرکور رقیق و محلول‌های آنتی بیوتیکی) چشم را شست‌و شو می‌دهد. اگر چنین کاری موفقیت آمیز نباشد با عکس‌برداری و یا سایر وسائل تخصصی می‌توان جسم را خارج نمود ‘ ‘پیشگیری از بروز صدمات چشمی:۱-در زمان استفاده از اسپری باید از برخورد آن به چشم‌ها جلوگیری کرد.۲-پرهیز nاز پاشیدن روغن به چشم‌ها در هنگام سرخ کردن غذا.۳-استفاده از عینک ایمنی در هنگام استفاده از مواد شیمیایی قوی.۴-گذاشتن عینک در برابر نور آفتاب و اشعه‌های ماوراء بنفش.۵-در ورزش‌هایی مانند تنیس، بسکتبال و والیبال باید مراقب برخورد توپ به چشم‌ها باشیم ‘ ‘*پمادهای چشمی تنها سودی که دارند، این است که در حفره چشم بیشتر باقی می‌مانند ولی موجب تاری دید می‌شوند ‘ ‘*برای جلوگیری از اثرات سیستمیک داروهای چشمی، با انگشت روی گوشه داخلی چشم فشار کمی را وارد nنمائید (به‌خصوص در مورد افراد پیر، کودکان، زنان فرصت‏ببیند و براى درمان ضرورى است که در مواردى وقت را بر فرد وسواسى تنگ کنند. در چنین مواردى لازم است‏با استفاده از متون و شیوه‏هایى او را به کارى مشغول دارید به امر و وظیفه‏اى او را وادار نمایید تا حدى که وقتش تنگ گردد و ناگزیر شود با سر هم کردن عمل و وظیفه کار و برنامه خود را اگرچه نادرست است‏سریعا انجام دهد. تکرار و مداومت در چنین برنامه‏اى در مواردى مى‏تواند بصورت جدى در درمان مؤثر باشد. ۷- زیرپاگذاردن موضوع وسواس:در مواردى براى درمان nبیمار چاره‏اى نداریم جز اینکه به او القا کنیم به قول معروف به سیم آخر بزند، حتى با پیراهنى که آن را او نجس مى‏داند و یا با دست و بدنى که او تطهیر نکرده مى‏شمارد و به نماز بایستد و وظیفه‏اش را انجام دهد. به عبارت دیگر بیمار را وا داریم تا همان کارى را که از آن مى‏ترسد انجام دهد. تنها در چنین صورت است که در مى‏یابد هیچ واقعه‏اى اتفاق نمى‏افتد ‘ ‘ شیوه‏هاى اصولى در درمان وسواس:الف) روانپزشکى:اگر رفتار و یا عمل وسواسى شدید شود نیاز به متخصص روانى و nدرمانگرى است که در این زمینه اقدام کند. کسى که تعلیمات تخصصى و تحصیلى‏اش در روان پزشکى او به او اجازه شکم‌هایی چاق و نازیبا می‌شوند ‘ ‘از نظر آنها مصرف چربی‌های مفید هم برای سلامت لازم است و هم برای زیبایی افراد و کسانی که می‌خواهند تناسب اندام‌شان را حفظ کنند باید در رژیم‌شان چربی‌های غیراشباع مثل آووکادو، روغن زیتون، دانه‌های روغنی، مغزها و. . . را جا دهند. از طرف دیگر محققان می‌گویند چربی‌ها به جذب بسیاری از مواد غذایی مفید کمک می‌کنند. برای مثال آنها می‌گویند اگر سالادتان را nبدون روغن زیتون یا روغن هسته انگور بخورید، فایده زیادی نصیب بدن‌تان نمی‌شود پس صفر و یکی نباشید و برای دور کردن خطرات غذاهای چرب از خودتان برای همیشه با چربی‌ها قهر نکنید ‘ ‘کم می‌خوابید؟کم‌خوابی و خسته کردن خود را با فعال بودن و سحرخیزی اشتباه نگیرید. محققان می‌گویند آدم‌هایی که به اندازه کافی نمی‌خوابند به احتمال زیاد دچار چاقی و به ویژه چاقی شکمی می‌شوند. یافته‌های آنها حاکی از این است که در بدن افرادی که شب‌ها به اندازه کافی نمی‌خوابند، سطح nهورمون استرس یعنی کورتیزول بالاتر است ‘ ‘بالا بودن میزان این هورمون باعث می‌شود فرد به مصرف شکر میل بیشتری داشته باشد و سراغ ریزه‌خواری و گرفتن کالری‌های بیشتر هم