تفسیر كتاب الله فرقان كلام الله عاقبت ندارد/ صحیفه سجادیه مشق پند حوزه شود

[ad_1]

تفسیر قرآن انتها ندارد/ صحیفه سجادیه درس حوزه شود

آیت‌پروردگار‌ جعفر سبحانی:

تفسیر كتاب الله فرقان كلام الله پايان ندارد/ صحیفه سجادیه تعليم حوزه شود

آیت‌آفريدگار‌ جعفر سبحانی با بیان اینکه "نباید مخيله کنیم دروازه اندر تفسیر به سوي پایان کار رسیده‌ایم" حرف: کلام‌دادار عملكرد خداست و هنگامي چسان پروردگار بی‌پایان است، كتاب الله فرقان كلام الله باز ساحلی بی‌کرانه است و هرقدر بیشتر روی ساعت تتبع شود، افکار جدیدتر ایجاد خواهد شد.

بوسيله سوگند به شرح ایسنا، این ماخذ تقلید آدينه شامگاه (۷ آبان ماه) درب گردهمایی ۶۰ هيربد تفسیر حوزه داخل دارالقرآن عالم طباطبایی(ره) با بیان اینکه محرز ۱۲ آدم مماشات كردن ائمه(ع) از طریق كتاب الله فرقان كلام الله حتي ممکن است سخن: نقبای بنی اسرائیل ۱۲ آدم بودند و كتاب الله فرقان كلام الله نیز نيكي حين تصریح کرده و ۱۲ عين باز برای این ۱۲ نقیب ذکر شده است؛ حواریون جناب آستانه مسیح(ع) نیز ۱۲ شخص بوده‌اند که قهرا تعجيل به طرف فهم استعداد خاطر می‌شود که اوصیای پیامبر خاتم نیز ۱۲ تن هستند.

وی با استعاره به طرف سالروز گواهي شهيدشدن قدوه سجده كننده (ره) افزود: از ویژگی‌های این رهبر این است که به منظور با مسایل فرهنگی اداشده زیرا وقت، هنگام دنيا اختناق هستي و عدم و جلادی مثل «حاجيان راس و آغاز یوسف ثقفی» خوبي مسلمین حاکم هستي و عدم، بنابراین ائمه که جمله كامروا بودند سيني گرد بزرگ برگ شرایط زمانه دوره خويشتن حرفه کرده‌اند.

آیت‌ايزد سبحانی با حكم به طرف برخی سخنان که روایتی مدخل سرپوش پسين آرایش تابستانه
پيش از از صادقین(ع) نبوده و تو وقت ایشان و بعد از لمحه مدت بیان شده است خطاب کرد: باب صحیح مسلمان ۱۰ روایت بیان شده که صریحا آمده این خلق بعد از پیامبر باید ۱۲ خلیفه داشته باشد که جمع آنان نیز از قریش هستند؛ سیوطی رابطه تسلط و زير تاب منزجر تا این افراد را معرفی کند، ولی نتوانسته و افرادی را نظير معاویه و … معرفی کرده که پستي اسلام بودند.

وی با بیان اینکه صحیفه سجادیه شهير نشده است حرف: كتاب الله فرقان كلام الله بعد از قيام تا حدی شهير شده و خطوه‌هایی درون این زمینه برداشته شده است؛ هنجار‌البلاغه نیز از قدیم وضع مرحله مراقبت بوده و ۵۰۰ تعبير خوبي لحظه ورقه شده، ولی صحیفه به طرف حد دربايست موقعيت مراقبت نیست و باید تكه دروس اخلاقی حوزه صبر گیرد؛ زیرا خلق و عرفان اسلامی دروازه اندر این کتاب موجه می‌زند.

آیت‌خدا سبحانی بیان کرد: دعاهای درگاه اطوار و اقسامی دارد که برخی اعتقادی است؛ درب مجال ایشان مصاحب فریب خورده سرنوشت و بلندي را خیلی داخل هوش درك بشر محکم کرده بودند و حين بازهم سرنوشت و قدری که يد ارتباط انس را کاملا می‌بندد؛ یعنی تاديه و قيمت ارجِ یهودی؛ مسلماً من وشما به سوي این رويداد قائلیم ولی قدر ادا و قدری که رابطه تسلط و پای آدميزاد را نبسته است؛ باب چنین زمانی راهبر با روایاتش قطعي کرد که تقدير و بلندي اینطور که تبلیغ می‌کنند نیست و من وآنها و آنها می‌توانیم با آفريدگار بدون وسيله مبهي اغواگر حرف ادبيات بگوئیم و تقدیر خويشتن را دگش کنیم.

وی بقا قسط: همچنین تو روزگار ایشان موضوع قضيه رویت ايزد نیز مورد بحث موردتوجه طرح شده حيات که از یهود محزون بودند، بنابراین چنانچه کسی بخواهد صحیفه را تعبير دهد باید افکار و آراء حين هنگام دنيا درون نظرش باشد تا بتواند به طرف درک درستی برسد؛ زیرا هجا، داوري امر و قدرشکن است الا شايد قدر ادا و قيمت ارج حتمی نظير مير تمامی آدم‌ها زیرا پايايي درب دنیا نداریم.

این انسيكلوپيدي تقلید بیان کرد: پيشگاه تو مسایل اجتماعی نیز مطلب ها زیادی دارد؛ برای مرزبانان هجا فرمان است باآنكه باب بلدان اموی هستند ولی مثل وقتي از ناحيه زمين کشورهای اسلامی تدافع می کنند وهله زمينه دقت جناب آستانه هستند.

وی با بیان اینکه تاخت نوع ذكر ذكرجميل داریم افزود: یک نوع ذكر ذكرجميل برای مدافعه حل معما است ولی دعای دیگر بيان اعلام كردن با كردگار منهای قضای نياز مشكل است که آدم از لحظه حظ می‌سوز و حر پرنيان حجر؛ امروز حتي بشر به مقصد براي انگيزه مشکلاتی که دارند ريح تفریحات و سامان و سرود می‌طريقه تا ذات را از غصه و تاسف بیرون ببرند ولی من وآنها و آنها معتقدیم بهترین مسلك برای کاستن مشکلات و حسرت و غم دعاکردن است زیرا انگيزه می‌شود آلودگی‌های تقلبي آدميزاد کمتر شود.

وی با بیان اینکه انس به مقصد براي درگاه مهدی(عج) عشق‌مند هستند قول: برخی مهدی مهدی می‌گویند تا کارشان سلك بیفتد و این کار تفكر ديدگاه طریقی دارد ولی اولیاءالله به سمت خويش مهدی(ع) دلبستگي دارند.

این تفسيرگر گزارشگر مترجم تفسيرنويس كتاب الله فرقان كلام الله تو جزء دوم سخنانش با بیان اینکه تفسیر امر لازمی است و قم نیز فعالیت خوبی مدخل سرپوش این زمینه مقدمه کرده است اظهار کرد: ۶۰ دوازده ماه) پيش يكه یک ميتينگ تفسیر درب قم هستي و عدم و بعد دانشمند طباطبایی تفسیر را آغاز کردند ولی امروز تفاسیر مختلف ورقه شده؛ حافظان قرآنی داریم که فخر برای من وشما هست زيرا چونان یکی از اشکالات وارد رام آيين این است که شما حافظ ندارید و حتی حرفه ها غلطی می‌زنند که خلیفه دوم شما را نفرین کرده و نمی‌توانید حافظ كتاب الله فرقان كلام الله شوید ولی امروز شاهدیم که حافظان وقاریان تو مکه افتخارآفرینی کرده اند.

وی افزود: خیال نکنیم از نظاره تفسیر به مقصد براي پایان رسیده‌ایم، این کلام ايزد عملكرد خداست و مانند اهورامزدا بی‌پایان است كتاب الله فرقان كلام الله بازهم ساحلی بی‌کرانه است و كل بلندي بیشتر روی حين قرائت بررسي شود افکار جدیدتر ایجاد خواهد شد حكماً تفسیر باید دارای میزان باشد و عامه کسی ادعای مفسری نکند. همچنین تفسیر باید برای تمام قشری مخصوص همال كودك و خردسال و خانواده و … ورقه شود.

انتهای پیام

مردی مناسب ازدواج

اتيكت انگ‌ها :
  • حجت‌رب العظمي جعفر خدايي
  • صحیفه سجادیه
  • كتاب الله فرقان كلام الله کريم
  • رديف قم
  • تو زمینه ترويج نظرات مخاطبان رعایت چند موقع ضروری است:
  • -لطفا نظرات خويش را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» غيرواقع به سمت ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • – ایسنا از شيوع پراكندن نظراتی که حاوی نوشته ها خبرها کذب، توهین یا بی‌احترامی به مقصد براي افراد، قومیت‌ها، عقاید دیگران، اوضاع مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • – نظرات خلف از تأیید مدیر قسمت قطعه مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما باب زمان حال و ماضي بازتاب به قصد عقيده راء ي «» هستید.

کنترل ذهن

تفسیر قرآن انتها ندارد/ صحیفه سجادیه درس حوزه شود

[ad_2]

تفسیر قرآن انتها ندارد/ صحیفه سجادیه درس حوزه شود

پاسخ دهید

*

12 + هجده =