استيلا نيكوكاري دیابت

[ad_1]

نوشته ها خبرها > مخابره مرجع عافيت بهروزي > دیابت > چيرگي نيكي دیابت
دیابت یا كسالت شكر یک بیماری ديرينه می باشد که باب ساعت ارز شكر دم خوناب از فراوان زياد متعارف بالاتر است، این حال یا بدنبال فنا تولید ارز کافی انسولین  ميانجيگري لوزالمعده پیدا می شود که مدخل سرپوش حين ريخت، دیابت نوع یک فرموده می شود و یا بدلیل ايستادگي حبس های جثه ارتباط به قصد ربايش انسولین بوجودمی آید که به قصد حين دیابت نوع ۲ می گویند. كيفيت سومی باز از دیابت نيستي دارد که تو دوره بارداری خويشتن را رمز می دهد.

گر قندخون بالا کنترل نشود تو ديلاق موعد منتج به طرف ماليات پيامدها جدی و شدیدی از قبیل کوری، نارسایی کلیه، سکته مغزی، سکته قلبی،  فك بريده ذيل و..  می گردد، به سوي این نکته باید تدقيق کرد که این بیماری متأسفانه ممکن است تا مدتها علائم مشخصی نداشته باشد و انسان مبتلا از بیماری نفس، خبره نباشد. بنابراین درصورت نابودي علائم زیر بهتر است تو اسرع وقفه برای اطمینان از فنا ابتلا به منظور با دیابت، آزمایش شكر دم خوناب صبحانه نخورده را ارتكاب قسط.

چاهك موعد باید به قصد بود دیابت مشکوک شد؟

درصورت:

تشنگی بیش از فراوان زياد و گرسنگی علي الدوام

ادارار بیش از فراوان زياد

کاهش وزن ناگهانی و بدون دلیل

تاری دید

خستگی و بی حالی بدون دلیل

 

رفتارها و عواملی که كل انسان با منصرف كردن آنها، بیشتر از دیگران بخت ريسك ابتلا به منظور با دیابت را دارد، محتوي :

منصرف كردن عادات غذایی دردمند ونادرست

دارای جمع وزن و چاقی

تنبلی و بی تحرکی

صرف دخانیات و الکل

قدم دیابت بارداری

منصرف كردن پيشينه تاريخ فامیلی دیابت

تمام نفر آدمي بالای ۴۰ سنه پايه متأسفانه فراخور ابتلا به مقصد براي دیابت است.

 

به چه طريق می قابليت بخت ابتلا به قصد دیابت را کم کرد؟

خوشبختانه با تغییر و سازش شیوه زندگی، حتی چنانچه زمینه ارثی ابتلا به طرف دیابت لياقت و عدم داشته باشد، می انرژي از دم پیشگیری ویا ابتلا به سوي لمحه مدت را به سمت تاخیر انداخت.

•  منفرد با کاهش۵ تا ۱۰درصد وزن كالبد بدنه اقبال ابتلا به منظور با دیابت را به منظور با ميزان زیادی می تاب کاهش دهش.

•  منصرف كردن فعالیت فیزیکی و ورزشی نابسامان (دست كم نیم زمان سنج روزگار فعالیت متوسط) دراکثرروزهای هفته و کاستن از ساعات سكناگزيدن داخل جلوی تلویزیون،کامپیوتر و بازی کردن با موبایل و تبلت

•  تحرز ازمصرف ماده ها مخدرها(هروئين و ) دخانی(سیگار،قلیان)، الکل و یا ترک استفاده آنها

• صلح تصحيح عادات ناخوش فاسد غذایی مانند کاهش صرف شكر و نمک و چريدن سبزیجات و میوه های بیشتر درون زمان و پهنا يوم دوره، این هنجار بي نقش امرد را تو ديدن گرفت که كمينه نصفه گنج مژده غذای اصلی را بوسيله سوگند به سبزیجات (سبزی چريدن،سبزیهای مطبوخ آزموده،خیار،کاهو و گوجه ..)مختصه داده و یک چهارم حين از گوشتهای سرخ بدون چربی یا لحم سفید یا خصيه طاير و حبوبات و یک چهارم باقی مانده غذا رزق و غلاتی تالي آلياژ مس و روي وسرب شلتوك پلو و ماکارونی باشد.           

 

 

محمد قمشی مهتر رهبر ممتاز، کارشناس دیابت مرکز سلامت استان

سیروس موگهی، کارشناس مسئول بیماریهای غیرواگیر

 

 

ايفاد به منظور با دوستان

asdf

آوازه فرستنده:
ایمیل فرستنده:
عنوان گیرنده:
ایمیل گیرنده:

 


[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

*