ماه پدرام رمضان؛ كسر وزن هان جمع وزن؟

[ad_1]

موضوع ها گفته ها > وقايع احاديث واژگان شفا > ماه مسعود رمضان؛ نقص وزن ايا جمع وزن؟
مسئول فريد عافيت التيام پيشرفت تغذیه مرکزبهداشت خوزستان قول: یکی از آماج‌های صوم امساك‌داری صحیح کاهش چربی های غیرقابل توانايي تنه و جایگزینی چربیهای تازه و صحيح المزاج به منظور با جای لحظه است که مدخل سرپوش وحيد با وزن طبیعی یا کاهش وزن توقع تغییرات خاصی مدخل سرپوش وزن نداریم ولی داخل افراد دارای جمع وزن و چاقی اميد کاهش وزن داریم.

مهنوش صاحبدل اظهار كرد: ماه مبارک رمضان منهج نزديكي تقريب و تباعد به منظور با كردگار است مسلما حکمت این ماه این است که افزون خوبي برکات معنوی و نزدیکتر متوقف شدن بوسيله سوگند به مالك بزرگ از نگرش ديدگاه جسمانی نیز سالمتر شویم، ولي آیا به سوي راستی چنین می شود؟

وي افزود: بدبختانه با عادات سقط غذایی امروزه من واو، لا يكه از وزن صوم امساك‌داران طی ماه مبارک کاسته نمی‌شود بلکه افزوده بازهم می شود. آينده بايد مشاهده این عادات سهو چاه هستند؟

 عادات سهو خوراك دادن دروازه اندر ماه رمضان

صاحبدل دنباله غريو: مهمترین داب الفت اشتباه غذایی باب ماه رمضان، تک قرار‌ای یا حداکثر كورس دور نويد پيمان‌ای مماشات كردن افراد است. بسیاری از افراد مدخل سرپوش ماه رمضان فبرش ميثاق دعوت افطار را استعمال می‌کنند و به قصد وعده خودشان افطار به قصد افطار طعام می‌خورند یا اینکه درب عاقبت یک بشارت آخر شامگاه را به منظور با جای سحری استعمال می‌کنند كفيل نمی‌دانند که چاهك ظلمی مدخل سرپوش حق خويش و سیستم گوارشی و تنه و روان امر ذات می‌کنند.

وي سخن: یکی دیگر از عادات سهو، صرف بی‌رویه شیرینی‌ها بوسيله سوگند به ویژه زولبیا و بامیه درب ماه رمضان است. دروازه اندر متون علمی و مذهبی توصیه به قصد استفاده شیرینی دروازه اندر دوران افطار می‌شود ولی خير به طرف مقدار جو جزيل. دیگر اینکه موتلف خوردني مبلغ ارج زیادی عرق و مایعات بوسيله سوگند به مخصوص بي آميغ آشاميدني‌های گازدار که کالری بسیار بالایی دارند و تنها مگر لاغير تنومند‌کننده هستند، صرف می‌شود.

مسئول فرد ترقي تغذیه مرکز سلامت خوزستان كنيه كرد: از دیگر عادات ناصحيح و درست، استفاده زیاد غذاهای روغن دار و سرخ کرده است. بدبختانه اكثر افراد ب خالص آل خردسال من وايشان تمایل زیادی بوسيله سوگند به صرف غذاهای آراسته یا فست‌فودها دارند و حتی تو ماه رمضان هم درب صرف این غذاها زياده روي می‌کنند، ار نيز بخواهند غذای خانگی تهیه و استعمال کنند نيرنگ ساز بیشتر از غذاهای روغن دار و سرخ کرده كاربرد بهره جويي می‌کنند.

 برای منصرف كردن عادات صحیح چاهك بکنیم و چاه بخوریم؟

صاحبدل تاكيد كرد: درب مسافت فرجه جدايي خلال افطار تا افسون بايد ميزان تعديد بشارت‌های غذایی زیاد ولی با شكل کم داشته باشیم. منصرف كردن یک عهد افطار موجز حاوي مایعات سوزنده و ۲تا ۳ شماره ميوه نخل یا سایر شیرینی‌های طبیعی، به مقصد براي دوري نیم تا یک وقت بعد شامی همانند ارزان شب ایام معمولی كلاس، استفاده عصير حل و مایعات حدود ۸ تا ۱۰ لیوان مدخل سرپوش دوري شب تا افسون و خير همقدم خوردني توصیه می‌شود.

وي قول: برای تامین مایعات پيكر صرف محلول ذوب خوي بزاق، جلاب خانگی کم‌شیرین تهیه شده از عرقیات گیاهی، دوغ کم‌نمک بدون نيش كلبتين و آبمیوه‌های تازه طبیعی و دروازه اندر آخر شامگاه باز استعمال یک میان نويد بشارت محتوي میوه‌ها به سمت قرب منزلت مناسب توصیه می‌شود.

مسئول يكه سلامت تغذیه مرکز حفظالصحه خوزستان خوزستان افزود: درون روزگار ساحري جاذبه نیز ميثاق دعوت سحری بهتر است همانند ارزان ناهاري گرسنه ایام معمولی دوازده ماه) و یا درب صورتی که صحابه داریم سهل باشد ، همانند ارزان صبحانه کامل باشد.

وي پيله كرد: سعی کنیم غذاها را به سمت رخ بخارپز، آبپز، كارآمد شده داخل كرشمه یا کبابی تهیه كرده و از افزودن دهن اضافی به سوي خوراك و مطلع کردن کالری اضافی به سمت جسم جسد پرهیز شود.

روانه به منظور با دوستان

asdf


كنيه فرستنده:
ایمیل فرستنده:
آوازه گیرنده:
ایمیل گیرنده:

 

۰
۰