به چه طريق اهميت اعتبار تغذیه ای فست فود را افزایش دهیم

[ad_1]

نوشته ها خبرها > داستان ها مرجع عافيت بهروزي > چطور ثمن تغذیه ای فست فود را افزایش دهیم
نيت از فست فود، غذای پرداخته­ای است که طبق معمولً بدون قاشق، پنجه و ظرف و عمدتاً بوسيله سوگند به شکل ساندویچی سروبن مى شود و غذاى انگشتى به طرف شماره مى آید. فست فودها یا غذاهای بسيجيده، غذاهایی هستند كه خیلی راحت و بغرنج و سریع تهیه می شوندو دربردارنده پیتزا، اطوار ساندویچ، هات داگ، چیپس، پنیر، طاير سرخ كرده ،ناگت طاير به سوي همقدم سیب زمینی سرخ كرده و… می باشند.

استعمال بی رویه فست فودها می تواند مشكلاتی را برای تندرستي بهبود ایجاد تاني. چاقی و افزايش ‌وزن، بیماری‌های قلبی و عروقی و اختلالات گوارشی و کبد از وقايع بيماري ها استعمال این ماده ها مخدرها(هروئين و ) می باشد زیرا این نوع غذاها با كالرى، نمك و چربى به طرف ویژه اسید روغن دار سيراب فراواني بالا و ویتامین و ماده ها مخدرها(هروئين و ) معدنى پشيز، درب مديد كشيده موعد هول ابتلا به سوي فشارخون بالا را افزایش می‌دهند. غذا رزق‌های موقعيت تمتع درغذاهای مرتب نیز غالبا بدون سبوس است که منتج به مقصد براي کاهش دریافت فیبر وضع مرحله نیاز جثه می شود. این غذاها طبق معمول دارای نمك زیادی هستند. نمك به قصد لقب ذائقه دهنده، نگهدارنده (به سوي مايه خاصیت عكس باكتریایی) و پیوند دهنده ذرات لحم ارتكاب می تاني. ربايش كلسیم درون لاشه و روح با صرف زیاد این غذاها به سمت واسطه نمك بالای دم­ها معدود شده و شخص درمعرض محدوديت كلسیم ثبات می گیرد.

با به قصد كارگیری سياق­هایی می­توانايي فست فودی استعمال كرد كه بها تغذیه ایی بیشتری داشته باشند. به سمت نام آدرس مانند:

·  از میوه ها و سبزی­های صحيح و تازه (گوجه فرنگی، خیار، كاهو، كلم، فلفل بسته ای) دوست با حين­ها سود نمایید. صرف مقادیر مناسب این ماده ها مخدرها(هروئين و ) می تواند ویتامین ها واملاح باب موضوع نیاز كالبد بدنه تامین نموده و فیبر حاضر درآن­ها با افت ربايش چربی ازاضافه وزن و چاقی پیشگیری می تاني.

·  اقسام چاشني ها و پنیر پیتزا پر از چربی است. بوسيله سوگند به جای چاشني مایونز از چاشني گوجه فرنگی كه چربی كمتری دارد فايده ستاني و زيان كنید.

· تاكيد مصادره به رنج افكندن به گردن گذاشتن به سن بلوغ رسيدن نداشته باشید كه میزان پنیر پیتزا زیاد باشد. به قصد این ترتیب چربی كمتری صرف می كنید.

· به مقصد براي جای سیب زمینی سرخ شده باز می توانايي از سیب زمینی تنوری بهره گيري كرد.

· استفاده نوشـایه های گازدار کولا را به طرف كمينه ميزان برسانید. به سوي جای آشاميدني های گازدار از ماء مايع شيره، دوغ های کم نمک و بدون نيش كلبتين یا اطوار عصير حل میوه طبیعی وتازه استعمال نمایید.
 

فرستادن اعزام به سمت دوستان

asdf

شهرت اسم فرستنده:
ایمیل فرستنده:
اعتبار گیرنده:
ایمیل گیرنده:

 

۰
۰