حماس توسعه شهرک‌سازی در بیت لحم و قدس را محکوم کرد

جنبش حماس موافقت رژیم صهیونیستی با مناقصه ساخت بیش از یک هزار واحد جدید صهیونیست‌نشین در بیت لحم و شرق قدس اشغالی را محکوم کرد.

حماس توسعه شهرک‌سازی در بیت لحم و قدس را محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل گلستان، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس ضمن محکوم کردن موافقت رژیم صهیونیستی با مناقصه ساخت بیش از یک هزار واحد صهیونیست‌نشین جدید در شهرک‌های «افرات» و «بیتار عیلیت» در بیت لحم و «گیلو» در شرق قدس اشغالی، آن را در ادامه اشغالگری این رژیم دانست.

وی گفت که موافقت رژیم صهیونیستی با این طرح در راستای تداوم سیاست‌های اشغالگری، تجاوزکاری و یهودی‌سازی علیه ملت و سرزمین فلسطین و پیامی به کسانی است که به دنبال سراب توافقات امنیتی و سیاسی با دشمن جنایتکار هستند.

بنابر گزارش وبگاه «شهاب نیوز»، سخنگوی جنبش حماس همچنین گفت: «ما این تجاوز آشکار علیه اراضی اشغالی را محکوم کرده و از تشکیلات خودگردان فلسطین می‌خواهیم که هماهنگی امنیتی بیهود با اشغالگران را که تنها به نفع رژیم اشغالگر و به ضرر حقوق ملی و مشروع فلسطینیان است، متوقف کند».

سخنگوی جنبش حماس همچنین از جامعه جهانی و سازمان ملل خواست به مسئولیت خود برای اقدام فوری جهت پایان دادن به اشغالگری و توقف تجاوزات این رژیم علیه ملت و سرزمین فلسطین عمل کند.

 

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید