آیا پوست شما خشک است؟

بعد، در ازای هر ۱۰ سال، ۱۰% از عملکرد کلیه ها کاسته می‌شود ‘ ‘دیابت و نارسایی کلیویدیابت نیز مسئول یک چهارم موارد نارسایی کلیوی است و این نسبت دائماً در حال افزایش است. بریژیت لانز در این باره هشدار درمانی برای آن وجود ندارد ‘ ‘الکلیسماعتیاد به الکل که یک بیماری در نظر گرفته می‌شود از طریق ترکیب‌های ژنتیکی به نسل بعد منتقل می‌شود. در صورتی که یکی از والدین یا هر دوی آنان به مصرف الکل اعتیاد

صرفا به لحاظ روحي كه به لحاظ جسمي نيز ظاهر جواني خود را از دست داده‌اند و پيش از زمان موعد نشانه‌هاي پيري در آنها بروز و ظهور يافته است ‘ ‘ nبسياري از جوانان وقتي اولين موهاي سفيد را در آينه مي‌بينند، مي‌ترسند و براي اين‌كه مثلا نشانه‌هاي پيري را در خود از بين ببرند شروع به كندن موهاي سفيد مي‌كنند. كندن موهاي سفيد و يا رنگ‌كردن آنها و يا چيدن مو برخلاف عقيده عوام باعث كم شدن موي سفيد نمي‌گردد. براي جلوگيري از سفيد شدن زودرس موها بايد از مواد غذايي استفاده كرد كه حاوي املاح روي، آهن، پتاس و منگنز باشد. تحقيقات نشان داده كمبود فلزاتي مانند آهن، روي، منگنز، تيتانيوم، تنگستن و مس از nعوامل اصلي در سفيد شدن موها هستند، البته اين مساله علاج هم دارد. كارشناسان تغذيه معتقدند؛ افرادي كه دچار سفيدي مو هستند، بايد ميوه‌هايي همچون؛ سيب، گلابي، هلو و همه ميوه‌هايي كه حاوي مقاديري از املاح گوناگون خصوصا فلز منگنز هستند و نيز مصرف سبزيجاتي همچون؛ سير، پياز، موسير و تره كه داراي منگنز هستند را در برنامه غذايي خود بگنجانند. نخودفرنگي، قارچ، آجيل، لوبيا، عدس، گوجه فرنگي، موز، آلو، سويا و سيب (GERD) بازگشت محتویات اسیدی معده به داخل مری که باعث سوزش سر دل می شود، نقشی ندارد – برعکس، اختلاف نظر در اینجا در این باره است که آیا «هلیکوباکتر پیلوری» ممکن است در واقع با کاهش اسید معده در مقابل GERD محافظت ایجاد کند.برخی شواهد همچنین «هلیکوباکتر پیلوری» را به سایر بیماری ها از کم خونی و فقر آهن گرفته تا مشکلات پوستی و خونی، میزان پایین کلسترول خوب HDL خون و تصلب nشرایین ارتباط داده اند. پژوهش های بیشتری مورد نیاز است تا تعیین کند آیا این ارتباط ها واقعاً وجود دارند یا نه ‘ ‘آسان ترین راه تشخیص «هلیکوباکتر پیلوری» انجام یک آزمایش خونی است که می تواند پادتن ها یا آنتی بادی هایی را شناسایی کند که در پاسخ به عفونت تشکیل می شوند ‘ ‘به رغم آسانی انجام آزمایش خون، این شیوه دارای دو محدودیت است؛ اول اینکه نمی تواند میان یک عفونت فعال که باعث بیماری می شود و یک عفونت نهفته که علائمی ایجاد نمی کند، تفاوتی قائل شود nو دوم اینکه آزمایش خون نمی تواند بگوید که آیا درمان باعث معالجه بیماری و ریشه کنی باکتری شده است یا نه، چرا که پادتن های ضدباکتری مدت ها پس از نابودی آن در خون باقی می که سه ماهه سوم بارداری را پشت سر می‌گذارند پیشنهاد می‌شود که خیلی اصرار به پرواز و مسافرت هوایی نداشته باشند ‘ ‘افرادی که تجربه مسافرت هوایی را داشته‌اند، دیده‌اند که قبل از بلند شدن هواپیما آب‌نباتی به مسافران داده و از آنها تقاضا می‌شود که هنگام پرواز آن را بمکند. این کار علت خاصی دارد؟دلیلش این است که وقتی هواپیما از زمین بلند می‌شود و nبه آسمان می‌رود اختلاف فشاری به وجود می‌آید که باعث اختلال کارکرد شیپوراستاش می‌شود، وقتی که شما شکلات را می‌مکید و آب دهانتان را قورت می‌دهید این کار باعث باز شدن شیپوراستاش و در نتیجه برقراری تعادل در دو طرف پرده گوش می‌شود که اگر این کار انجام نشود ممکن است گوش این اختلاف فشار را تحمل نکند و در موارد نادری حتی پرده گوش پاره شود یا شاید هم فقط باعث شود که شما گوش درد بگیرید ‘ ‘خیلی‌ها ترجیح می‌دهند که به جای مکیدن شکلات، آدامس بجوند اما چون در nفرآیند جویدن آدامس ما آب دهانمان را قورت نمی‌دهیم پس قطعا آدامس جویدن نمی‌تواند تاثیری به اندازه مکیدن شکلات و آب‌نبات در جلوگیری از ناراحتی‌های گوش، هنگام پرواز داشته باشد ‘ ‘هرچند که از نظر پزشکی بعد از حال ،هر کجا که احساس خواب آلودگي کنيد ، کلا نزديک غروب قهوه به کمک شما مي آيد پس تأثير کافئيني که هنگام صبح مصرف مي کنيد از بين خواهد رفت .خوردن ۲/۱ تا ۱ فنجان قهوه يا کافئين هنگام غروب يعني nهنگامي که فشار خواب بالاست شما را پرانرژي نگه مي دارد ، اما اگر شديدا به اثرات کافئين حساس هستيد اوايل عصر آن را استفاده کنيد تا هنگام شب به سختي به خواب نرويد ‘ ‘به جاي اينکه : تمام طول روز را بچرخيدسعي کنيد : هر روز در يک زمان مشخص غذا بخوريدنيازهاي کالري بدن شما بسته به ريتم روزهاي ديگر دارد يعني هنگاميکه از خواب بلند مي شويد و به رختخواب مي رويد و هنگاميکه بيشترين انرژي را مصرف مي کنيد ( مثلاً : پياده روي آخر وقت که براي تناسب اندامتان مي nرويد ).ليمن مي گويد : “چيزي که شما را خسته مي کند اين است که بدنتان انتظار داشته باشد که مثلاً ۷ صبح صبحانه بخورد و ۱۲ ظهر ناهار و شما يکي از آنها را انجام ندهيد .غذا خوردن نامنظم و نابهنجار منجر به گرسنگي بيشتر و پرخوري مي شود ” . صبحانه را شب قبل آماده کنيد تا مطمئن شويد که روز را با انرژي شروع خواهيد کرد حتي اگر ديرتان بشود . اگر وسط روز نمي توانيد
http://expressimg.com/images/2014/10/28/download5.jpg