آغازبکار یازدهمین دوره المپیاد ورزشی محلات در شهر میراث جهانی یزد

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی وزشی شهرداری یزد گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از امسال، هر ساله المپیاد ورزشی محلات یزد از مهرماه آغاز و تا اسفندماه هر سال به پایان خواهد رسید.

آغازبکار یازدهمین دوره المپیاد ورزشی محلات در شهر میراث جهانی یزد

به گزارش گلستان از یزد، مصطفی زارع زاده شامگاه امروز در نشست خبری یازدهمین المپیاد ورزش محلات شهر میراث جهانی یزد که در محل زورخانه علی‌ابن‌ابیطالب برگزار شد، اظهار کرد: این دوره المپیاد ورزشی با هدف نشاط عمومی در محلات مختلف یزد و با مشارکت اقشار مختلف شهروندان یزدی برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که در سال گذشته المپیاد تا خردادماه امسال ادامه پیدا کرد، افزود: امسال این رویداد فرهنگی ورزشی از ۲۰ مهرماه آغاز و تا اسفندماه سال جاری به پایان خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی وزشی شهرداری یزد گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است از این به بعد از المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد از مهرماه آغاز و تا اسفندماه هر سال به پایان برسد.

زارع‌زاده با بیان این‌که امسال ۳۷ هیأت ورزشی در ۶۵ رشته کمک کار این رویداد فرهنگی ورزشی هستند، تصریح کرد: دوشنبه دوم آبانماه مراسم افتتاح رسمی یازدهمین دوره المپیاد ورزشی محلات یزد در وزرشگاه وحدت برگزار می شود.

وی با بیان این‌که در دهمین دوره این رویداد فرهنگی ورزشی بالغ بر ۲۱ هزار نفر از شهروندان یزدی شرکت کردند، خاطرنشان کرد: در رشته‌های انفرادی شهروندان تا ۴۸ ساعت قبل از برگزاری رویداد می توانند ثبت نام کنند، در رشته‌های تیمی هم شهروندان تا قبل از قرعه کشی می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

مدیرعامل فرهنگی ،اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: امسال سومین پارالمپیاد ورزشی محلات نیز همزمان با این دوره المپیاد ورزرشی محلات یزد برگزار می‌شود.

زارع زاده با بیان این‌که در این دوره المپیاد ورزشی محلات یزد، ۱۷ رشته تیمی، ۴۲ رشته انفرادی و شش رشته هم ویژه جانبازان و معلولین در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: امسال پنج ویژه برنامه اختتامیه برگزار می شود.

وی با بیان این‌که پیش می‌شود امسال بالغ بر ۳۰ هزار نفر در یازدهمین دوره المپیاد ورزشی محلات یزد مشارکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: دوره اول یازدهمین المپیاد ورزشی محلات یزد از ۲۸ مهرماه تا ۲۴ آبانماه، دوره دوم از ۲۵ آبانماه تا ۲۹ آذر، دوره سوم از ۳۰ آذر تا ۲۷ دیماه، دوره چهارم از ۲۸ دیماه تا ۲۵ بهمن و دوره پنجم این رویداد از ۲۶ بهمن ما تا ۱۵ اسفند ماه برگزار می‌شود.

پایان پیام/الف

دیدگاهتان را بنویسید